• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

قول ویژه سرپرست ورزش فارس برای حمایت از وزنه‌برداری استان

  • کد خبر : 65010
  • 08 خرداد 1402 - 21:13
قول ویژه سرپرست ورزش فارس برای حمایت از وزنه‌برداری استان
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس، برای حمایت ویژه و کامل از رشته وزنه‌برداری این استان، به مسئولان فدراسیون، قول همکاری و مساعدت داد.

مسئولان فدراسیون وزنه برداری دوشنبه هشتم خرداد در دیدار با متولی ورزش فارس، خواستار افزایش توجه و حمایت نسبت به این رشته مدال آور و پرطرفدار ورزشی شدند.

سجاد انوشیروانی رئیس و بهداد سلیمی نایب رئیس این فدراسیون، در دیدار محمدمهدی سرافرازشکوهی سرپرست ورزش و جوانان فارس، ضمن ابراز امیدواری و خوش بینی نسبت به حال و آینده رشته وزنه برداری در این استان، برای حل مشکلات موجود، رایزنی کرده و از متولی ورزش فارس تقاضای حمایت کردند.

رئیس فدراسیون ضمن ابراز خشنودی از ورود نیروهای جوان به عرصه مسئولیت‌های ورزشی، ابراز امیدواری کرد که مشکلات ورزش با حضور افکار و نیروهای تازه، روز به روز کمتر شود.

انوشیروانی گفت: از روزی‌که مسئولیت فدراسیون را عهده‌دار شده‌ام، با اعتقادی قلبی و اعتمادی قوی کار را آغاز کردم و از همان ابتدا به نیروهایی که در شیراز حضور داشتند، خوش بین بودم.

او خاطرنشان کرد: امروز که پس از یکسال به شیراز آمده‌ام، شاهد هستم که جمع بسیار خوب و فعالی در هیئت وزنه‌برداری فارس حضور دارند؛ این هیئت موفق به  جذب اسپانسر خوبی هم شده که این امر همه را به آینده مطلوبتر، امیدوار کرده است.

قهرمان پیشین دسته فوق سنگین وزنه برداری آسیا و جهان، در خصوص مهمترین تقاضای خود از متولی ورزش فارس، گفت: از مدیریت ورزش فارس می خواهم که وزنه برداری را از همه لحاظ، به صورت ویژه و خاص ببیند. من مطمئنم که در یک سال آینده، بیش از ۴۰ درصد مدال های وزنه برداری کشور را بچه های فارس تصاحب خواهند کرد.

انوشیروانی با بیان اینکه “فاطمه کشاورز”، یکی از امیدهای جدی ایران برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک است؛ گفت: رسالت ما حمایت ویژه از قهرمانان است اما خواهش می کنم که اداره ورزش هم به طور جدی، وظایف حمایتی خود را انجام دهد. مطمئنم که با چنین حمایت‌هایی، فارس که هم اکنون دومین استان کشور است، با فاصله زیاد نسبت به سایرین به رتبه اول خواهد رسید.

رئیس هیئت وزنه برداری فارس نیز با یادآوری اینکه مسابقات متعدد ملی و بین المللی پیش‌روی وزنه‌برداری فارس است، گفت: پیش‌بینی ما کسب مدال‌های متعدد در رقابت‌های مختلف است.

آرش حبیبی خاطرنشان کرد: ورزشکاران رشته وزنه‌برداری فارس پتانسیل خود را اثبات کرده‌اند به نحوی که اکنون ۶ وزنه‌بردار این استان در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان حضور دارند و اخیرا هم شاهد افتخار آفرینی خانم کشاورز بوده‌ایم.

حبیبی خاطرنشان کرد که حضور موثر قهرمانان و افتخارآفرینان وزنه‌برداری کشور در راس فدراسیون و حضور نیروهای متعهد و توانمند در هیئت فارس، امیدواری‌ها را دوچندان کرده است.

سرپرست ورزش و جوانان فارس نیز گفت: این اداره کل، تمام قد در کنار فدراسیون‌ها، به خصوص رشته مدال آور وزنه برداری خواهد بود.

محمدمهدی سرافرازشکوهی از رئیس فدراسیون درخواست کرد که اطلاعات کاملی از وضعیت هیئت وزنه‌برداری فارس در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دهد.

سرافرازشکوهی قول داد که در کمتر از یکهفته پس از ارائه این گزارش، موضوع را با استاندار فارس مطرح و برای دریافت اعتبارات موردنیاز هیئت وزنه‌برداری، تلاش کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=65010

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.