• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی؛

تحقق رشد تولید با حمایت صندوق توسعه ملی

  • کد خبر : 61811
  • 29 فروردین 1402 - 15:01
تحقق رشد تولید با حمایت صندوق توسعه ملی
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره‌گیری از پتانسیل ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی به عنوان یک گام بزرگ در انجام پروژه‌های کلان در فارس و تحقق رشد تولید، مد نظر قرار گرفته است و با جدیت دنبال می‌شود.

ابراهیم عزیزی سه‌شنبه ۲۹ فروردین با اشاره به توافقات انجام شده طی سه نشست، از سفر قریب الوقوع رئیس صندوق توسعه ملی به شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: در دیداری که به اتفاق دکتر جعفر قادری با رئیس صندوق توسعه ملی داشتیم، رایزنی و توافق‌هایی پیرامون چند پروژه زیربنایی در فارس، انجام شد.

عزیزی با بیان اینکه خط انتقال آب از خلیج فارس، فولاد و خوروسازی از پروژه‌هایی بود که برای پشتیبانی ارزی و ریالی توافق‌های خوبی پیرامون آنها انجام شد، گفت: طبق این توافق‌ها، مقرر شد در آینده نزدیک دکتر غضنفری، رئیس صندوق توسعه ملی، از واحدهای تولیدی به‌ویژه صنایع تولید لوله فارس و شیراز بازدید کرده و مسیر حمایت مالی از خط انتقال آب خلیج فارس و خط رنگ و بدنه کارخانه تولید خودروی استان هموار شود.

او با اشاره به اینکه دیداری نیز با وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تامین خوراک واحدهای فولادی و خودرویی و منابع مورد نیاز این صنایع در استان فارس، گفت: در همین راستا جلسه‌ای به اتفاق دکتر قادری با مدیر عامل  ایمیدرو و رئیس شورای راهبردی آب در وزارت صمت برگزار و مقرر شد پیرو موافقت وزیر صمت؛ ایمیدرو با بهره گیری از ظرفیت شرکت ایم واسکو نسبت به مشارکت ۳۰ در صدی از خط انتقال اب به استان اقدام کند.

عزیزی با بیان اینکه بهره گیری ارزی وریالی از صندوق توسعه ملی یک گام مهم برای انجام و تکمیل پروژه های کلان استان فارس محسوب می‌شود، افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت بخش توانمند خصوصی و حمایت از آنها می توان به سرعت کارهای بر زمین مانده را به سرانجام رساند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور ۳۰ درصدی ایمیدرو در خط انتقال آب به استان فارس نیز در تکمیل این پروژه سهم بسزایی ایفا خواهد کرد که خوشبختانه با موافقت وزارت صمت مواجه شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61811

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.