• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

ثبت یک فوتی و ۵۵ مورد بستری جدید کرونا در فارس

  • کد خبر : 60808
  • 15 فروردین 1402 - 19:13
ثبت یک فوتی و ۵۵ مورد بستری جدید کرونا در فارس
طبق آمار اعلامی علوم پزشکی شیراز طی شبانه روز گذشته یک مورد فوت و ۵۵ مورد بستری به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان فارس گزارش و ثبت شده است.

براساس اطلاعات آماری آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح سه‌شنبه ۱۵ فروردین با انجام ۲ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۲۵۷ تست تشخیصی، ۶۶۳ هزار و ۸۹۸ بیمار مثبت در این استان شناسایی شده است.

خوشبختانه در این مدت ۶۵۵ هزار و ۴۴۰ بیمار مثبت شناسایی شده در فارس بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

این گزارش حاکیست که طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ بیمار جدید به دلیل ابتلا یا داشتن علائم مشکوک کرونا، در بیمارستان‌های استان فارس بستری شده‌اند.

آخرین اطلاعات آماری نشان می‌دهد که تا صبح سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۲۵۴ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های فارس بستری هستند که از این تعداد، ۴۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد جدید فوت ناشی از کووید۱۹ در فارس گزارش شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۱۸۷ نفر رسیده است.

به استناد گزارش مذکور، تاکنون هشت میلیون و ۲۹۰ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه علوم پزشکی شیراز تزریق شده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۵ هزار و ۳۱۸ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۲ هزار و ۳۵۷ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۱۷۱ دُز نوبت سوم و ۱۳۶ هزار و ۱۵۴ دُز یادآور واکسن بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=60808

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.