• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

آموزش های محیط زیستی به شبکه اجتماعی دانش آموزان فارس “شاد” وارد خواهد شد

  • کد خبر : 5832
  • 13 مرداد 1399 - 19:08
آموزش های محیط زیستی به شبکه اجتماعی دانش آموزان فارس “شاد” وارد خواهد شد

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست فارس، جلسه مشترکی با حضور مدیران کل حفاظت محیط زیست فارس و آموزش و پرورش فارس برگزار شد.در این جلسه که روز یکشنبه مورخ ۱۲ مرداد ماه به منظور تدوین برنامه راهبردی برای انجام فعالیت های مشترک در امر آموزش و ترویج فرهنگ محیط زیستی برای مقاطع مختلف […]

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست فارس، جلسه مشترکی با حضور مدیران کل حفاظت محیط زیست فارس و آموزش و پرورش فارس برگزار شد.
در این جلسه که روز یکشنبه مورخ ۱۲ مرداد ماه به منظور تدوین برنامه راهبردی برای انجام فعالیت های مشترک در امر آموزش و ترویج فرهنگ محیط زیستی برای مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد، مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس،اظهار داشت: آموزش در کودکی پایه و اساس مسوولیت پذیری در دوران بزرگسالی است و پیوستگی در آموزش را شرط اصلی در تأثیر گذاری آن دانست.

حمید ظهرابی افزود: آموزش های پیوسته به تدریج نسلی را بوجود می آورد که در آینده توسعه پایدار را محقق خواهد کرد و نسبت به محیط زیست احساس مسئولیت بیشتری خواهند داشت.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس نیز ضمن بیان این مطلب که با کامل شدن نرم افزار “پیام رسان شاد” کانال ویژه محیط زیست به منظور آموزش دانش آموزان و اولیاء راه اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: محیط زیست واقعیتی انکار ناپذیر است و مسائلی در حد بسیار جزئی و ریز تا مشکلات جهانی را شامل می شود.
اسماعیلی با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن برنامه های آموزشی محیط زیست تشکیل کارگروه مشترک را ضروری دانسته و افزود: حداقل۶۰ درصد جامعه شامل دانش آموزان و اولیا، از مخاطبین آموزش و پرورش هستند و این بهترین فرصت برای تبدیل ایده های این کارگروه و حتی ایده های دانش آموزان است تا با محتواهای فاخر، پیام های تأثیر گذاری برای مخاطبان ارسال شود.

در ادامه مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس با اعلام آمادگی مجموعه محیط زیست برای هر نوع آموزش حضوری، بازدید میدانی و غیر حضوری برای دانش آموزان، اولیا و کارکنان و معلمان پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه مشترک با برش استانی را مطرح کرد که مورد استقبال جمع حاضر واقع شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5832

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.