• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
هیات ورزش های همگانی استان فارس

اجرای ۲۱۰ برنامه فرهنگی و ورزشی هیأت ورزش های همگانی استان فارس در ایام دهه فجر

  • کد خبر : 57712
  • 27 بهمن 1401 - 14:40
اجرای ۲۱۰ برنامه فرهنگی و ورزشی هیأت ورزش های همگانی استان فارس در ایام دهه فجر
فارس_ مدیر روابط عمومی هیأت ورزش‌های همگانی استان فارس از اجرای ۲۱۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در دهه فجر امسال توسط این هیات خبر داد.

به گزارش سحاب پرس محمدرضا جعفری، مدیر روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی گفت: این برنامه‌ها در قالب جشنواره و همایش و برنامه فرهنگی ورزشی در همه شهرستان های استان فارس با استقبال و حضور مردم و با محوریت مشارکت مردمی در محلات مختلف اجرا شده است.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده می‌بایست در دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از ۲۱۰ برنامه توسط کمیته های استانی و هیات‌ها در شهرستان‌ها اجرایی می شد که با حمایت و همکاری همه‌جانبه و مساعدت ویژه دکتر صفر پور مدیرکل ، دکتر امینازاده معاون توسعه ورزش ، دکتر شکوهی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس ، تعداد ۲۱۰ برنامه پیش بینی شده اجرایی و محقق شده است.
جعفری تصریح کرد: برنامه کوهپیمایی عمومی، مسابقات محلات، کارگاه آموزشی، توسعه ترویج ورزش همگانی در روستاها، مسابقات ورزشی در حاشیه شهرها، بخش ها و روستاها، برگزاری جشنواره نقاشی کودکان، جشنواره کاردستی ورزشی کودکان ،تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های انقلاب، نذر خون ، نذر ورزشی ، مسابقه عکاسی و دلنوشته و حضور ورزشکاران پرشور و حماسی ورزشکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بخشی از این برنامه‌ها بوده است.
مدیر روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس اضافه کرد: برای اولین بار در فارس برگزاری پیاده‌روی خانوادگی به میزبانی مردم شهرستان های کوهچنار ، نی ریز ، فسا و جهرم با حضور بیش از ۲۴۷۰۰ نفر یکی از مهمترین برنامه‌های این هیات بوده که ضمن پخش مستقیم از شبکه ۳ و شبکه استانی فارس با استقبال خوب هم‌استانی‌های ورزش دوست همراه بود.
وی گفت: این رویداد بزرگ برای اولین بار در سطح استان با همکاری بین بخشی و حمایت همه دستگاه های متولی انجام شد و این برنامه‌ها در راستای ترویج و توسعه ورزش همگانی بوده که با استقبال خوب مردمی همراه بوده است و در برنامه های اجرایی سعی شد از پتانسیل های موجود در شهرستان های فارس استفاده گردد.
جعفری گفت: بیش ۱۰۰۰ جایزه در ایام الله دهه فجر در همایش های پیاده روی و برنامه های مختلف بین مردم استان قرعه کشی و اهدا شد.
وی در خاتمه از حمایت های استاندار فرهیخته فارس ، نمایندگان مردم در مجلس، فرمانداران، مدیر کل و اعضای معاونین ورزش و جوانان و روسای ورزش و جوانان شهرستان ها، شهرداران، اعضای شورای شهر و اعضای هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس که در اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر اهتمام لازم را داشتند تقدیر و توسعه و جهش ورزش همگانی را یکی از راه های ایجاد شور و نشاط اجتماعی دانست که با حمایت دستگاه های متولی محقق خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=57712

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.