• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

تشدید اقدامات بهداشتی در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، همزمان با شیوع موج دوم بیماری کرونا

  • کد خبر : 5720
  • 11 مرداد 1399 - 20:19
تشدید اقدامات بهداشتی در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، همزمان با شیوع موج دوم بیماری کرونا

رئیس ستاد فرماندهی مقابله باشیوع ویروس کرونای شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: با توجه به تشدید مجدد شیوع ویروس کرونا در کشور و استان فارس اقدامات جدی وگسترده تری در این شرکت انجام پذیرفته و پروتکل‌های بهداشتی نیز با  حساسیت و توجه بالاتری صورت می گیرد. وحید قاضی پور، با بیان اینکه صیانت […]

رئیس ستاد فرماندهی مقابله باشیوع ویروس کرونای شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: با توجه به تشدید مجدد شیوع ویروس کرونا در کشور و استان فارس اقدامات جدی وگسترده تری در این شرکت انجام پذیرفته و پروتکل‌های بهداشتی نیز با  حساسیت و توجه بالاتری صورت می گیرد.

وحید قاضی پور، با بیان اینکه صیانت از سلامت کارکنان در طرح مبارزه با بیماری کرونا از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: با توجه به محدودیت های ایجاد شده به دلیل شیوع این ویروس خطرناک ولزوم پایش و ارزیابی مستمر سلامتی کارکنان، با همکاری یکی ازآزمایشگاه های تخصصی شیراز، طرح غربالگری سلامت سنجی کارکنان درحوزه ستادی  و مدیریت های تابعه این شرکت در شهرستان ها در قالب تست آزمایش خون و تست مخاطی صورت گرفت.

این مقام مسئول، ضدعفونی مستمر و منظم ساختمان های حوزه ستادی شرکت و مدیریت ها در سطح استان را ازدیگر اقدامات مفید بهداشتی برشمرد ویادآورشد: همچنین در راستای کاهش مراجعات حضوری با توجه به شیوع بیماری کرونا به این شرکت، تمامی ملاقات های مردمی(حضوری) به صورت موقت لغو گردیده و فعالیت میز خدمت حضوری درمدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ها و همچنین میز خدمت الکترونیکی شرکت فعالتر و گسترده تر شده است.

رئیس ستاد فرماندهی مقابله باشیوع ویروس کرونای شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، حذف ثبت اثر انگشت در زمان ورود و خروج همکاران در سامانه حضور و غیاب، ضد عفونی آسانسورها و خرید اقلام مورد نیازبهداشتی از جمله ماسک ، الکل و ژل ضدعفونی کننده دست، لغو تمامی دوره های آموزشی، همایش ها ، جلسات و ماموریت های غیر ضروری ، اطلاع رسانی گسترده از طریق تبلیغات محیطی ، سیستم مکاتبات اداری و فضای مجازی را ازدیگر فعالیت های مطلوب شرکت در جهت مقابله با گسترش بیماری کرونا در سطح شرکت عنوان کرد.

قاضی پور در ادامه سخنان خود بر استفاده کارکنان از ماسک در طول ساعت کاری تاکید کرد و گفت: برای مقابله با ویروس کرونا استفاده از ماسک برای تمامی کارمندان الزامی و اجباری شده و مراجعه کنندگان به شرکت نیز بایدبا ماسک وارد شرکت شوند.

این مقام مسئول یادآور شد: باید به این نکته توجه داشت که همه در خصوص مراقبت از خود و کمک به کنترل و جلوگیری از انتشار این بیماری مسئول هستیم و با هم دلی و همکاری  قادرخواهیم بود برآن غلبه نماییم.

مدیرامورنظارت بر خدمات عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز ساخت دستگاه اسپری ضدعفونی دست توسط طراحان داخلی شرکت را از جمله اقدامات مفید و موثر این شرکت در جهت مقابله جدی با ویروس کرونا  و کمک به قطع زنجیره انتشار این بیماری مهلک عنوان کرد.

عنایت اله خلیفه، در خصوص عملکرد این دستگاه توضیح داد: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و لزوم ضدعفونی مداوم دست ها وجود یک دستگاه جهت ضدعفونی دست به گونه ای که بدون نیاز به تماس دست ، نهایت صرفه جویی در مواد ضدعفونی داشته و از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار باشد امری بسیار ضروری به نظر می رسید که خوشبختانه این دستگاه با همت دو تن از همکاران شرکت آقایان: علیرضا رجبی و ارسلان پارسا ساخته و در محل ورودی شرکت جهت استفاده کارکنان قرار داده شده است.

مدیرامورنظارت بر خدمات عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآورشد: دستگاه مورد نظر ازکیفیت بسیار بالا و کاربرد بهتری در مقایسه با دستگاه های موجود در بازار برخوردار بوده و قیمت تمام شده آن نیز در حدود نیمی از قیمت دستگاه های موجود می باشد.

این مقام مسئول با قدردانی از دقت نظر، رعایت نکات بهداشتی و تلاش نیروهای خدماتی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در جهت مقابله با گسترش ویروس کرونا خاطر نشان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا، نیروهای خدماتی این شرکت درجهت تامین، حفظ و ارتقای سلامت کارکنان تلاش بی وقفه و شبانه روزی را از خود نشان داده اند که این امر جای تقدیر دارد.وی در خاتمه سخنان خود ابراز امیدواری کرد با انسجام و همبستگی به همراه رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بتوانیم از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کرده و سهمی در تامین سلامت  جامعه داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5720

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.