• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
هیات ورزش های همگانی استان فارس

ثبت رکورد و رکورد شکنی ورزشکاران فارسی

  • کد خبر : 54755
  • 15 دی 1401 - 8:44
ثبت رکورد و رکورد شکنی ورزشکاران فارسی
تنها مرجع قانونی ثبت رکورد در کشور فدراسیون ورزش های همگانی و در استان فارس کمیته ثبت رکورد هیات ورزش های همگانی استان فارس است .

به گزارش سحاب پرس و به نقل از  روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس سجاد زارعی نژاد رئیس کمیته ثبت رکورد هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : ثبت ۳ رکورد و حد نصاب جدید در فارس رقم خورد  که ۲ رکورد آن  توسط حسین اسماعیلی در شیراز به ثبت رسید .

وی گفت :  افتخار آفرینی و ثبت رکورد های  ورزشکاران هیات ورزش های همگانی استان فارس ادامه دارد  با حضور نماینده فدراسیون ورزش های همگانی و مسئولین استانی و شهری ثبت رکورد های جدید انجام شد .

رئیس کمیته ثبت رکورد هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : بیرون آوردن ۲۰عددتیشرت ورزشی در حال حفظ تعادل توپ‌فوتبال در پشت گردن، این ثبت رکورد در حالی رقم خورد که رکورد قبلی آن ۱۰ عدد در یک دقیقه بود که آقای حسین اسماعیلی ورزشکار فارسی توانستند این رکورد را درورزشگاه دستغیب شیراز با حضور داوران و ناظرین فدراسیون به ۲۰ ارتقاء داد و رکود جدیدی را به نام خود ثبت کنند .

وی افزود: ثبت رکورد دیگر برای اولین بار در کشور با استوپ توپ فوتبال با پشت گردن از ارتفاع ۹ متری بود که توسط آقای حسین اسماعیلی به ثبت رسید .

زارعی نژاد گفت : ثبت رکورد اجرای صحیح حرکت ددلیفت ۱۰۰ کیلوگرمی در عمق ۲/۵ متری زیرآب توسط سام یونسی کودک ۹ ساله در استخر باران شهرستان مرودشت با حضور علیرضا غلامیان  ناظر فدراسیون و سرپرست دبیری هیات ورزش های  همگانی استان فارس و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت و اعضای شورای شهر این شهرستان به ثبت رسید.

محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی  هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : تنها مرجع قانونی ثبت رکورد در کشور ، فدراسیون ورزش های همگانی و در استان فارس کمیته ثبت رکورد هیات ورزش های همگانی استان فارس است .  بدینوسیله به اطلاع ورزشکاران با استعداد استان فارس می رساند ، ورزشکارانی که درخواست ثبت رکورد  دارند میتوانند ضمن مراجعه به اداره ورزش و جوانان شهرستان خود درخواست ثبت رکورد  را به صورت کتبی تحویل داده ، تا درخواست های ایشان به صورت رسمی توسط هیات ورزش های همگانی استان فارس بررسی و بعد از ارزیابی های لازم مقدمات ثبت رکورد این عزیزان  فراهم شود .

جعفری گفت :  دیده میشود که موسسات و شرکت هایی در راستای ثبت رکورد فعالیت می کنند که فاقد وجهات قانونی  و این ثبت رکورد ها فاقد اعتبار و ارزش قانونی است .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54755

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.