• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس

اجرای پویش نذر ورزشی در فارس

  • کد خبر : 54012
  • 01 دی 1401 - 12:15
اجرای پویش نذر ورزشی در فارس
اجرای پویش نذر ورزشی و پاکسازی طبیعت در ایام دهه اول فاطمیه در جهت ترویج حفاظت از محیط زیست و پاکسازی طبیعت، با هدف جمع آوری ماسک ، زباله و پلاستیک در تفرجگاه های فارس انجام شد .

به گزارش سحاب پرس به نقل روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس، محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: با شعار محیط زیست سالم برای همه و با هماهنگی روسای همگانی شهرستان ها و کمیته های متناظر و برنامه ریزی کمیته هیات ورزش های همگانی استان فارس فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس پویش نذر ورزشی در دهه اول ایام شهادت حضرت زهرا (س) از ۱۴ تا ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۱ انجام شد.

وی افزود : در راستای ترویج نذر ورزشی و پاکسازی طبیعت در ایام دهه اول فاطمیه و با هماهنگی های لازم و در جهت ترویج حفاظت از محیط زیست و پاکسازی طبیعت، جمع آوری ماسک ، زباله و پلاستیک در تفرجگاه های فارس انجام شد .

این مقام مسئول در هیات ورزش های همگانی استان فارس اضافه کرد: در کنار پاکسازی طبیعت، آگاه سازی عمومی و فرهنگ سازی در جهت حفظ محیط زیست ، در پارک ها ، تفرجگاه ها و مکان های عمومی با توزیع کیسه زباله و دستکش بین خانواده ها در قالب پویش نذر ورزشی ایام فاطمیه در سراسر استان فارس انجام شد .

جعفری افزود: کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش همگانی فارس با استفاده از پتانسیل خیرین و فعالان محیط زیست در کنار دیگر طبیعت دوستان ضمن اجرای برنامه های ورزشی در طبیعت اقدام به پاکسازی طبیعت نمود و کنار برگزاری برنامه های عمومی در سطح شهر برنامه هایی را برای پاکسازی برنامه ریزی و اجرا نمود .

وی گفت : بعد از جمع آوری زباله ها و تجمیع آن ها با هماهنگی های قبلی به سایت زباله منتقل شد.

وی در ادامه گفت: در آخرین اقدام صورت گرفته کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس و دیگر سمن ها ۶۴ نفر از فعالان محیط زیست، کوه ها و تفرجگاه های اطراف شیراز را پاکسازی شد.

وی درخواست کرد تا مردم ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی از رها کردن ماسک در معابر ،مکان های عمومی و پارک ها و تفرجگاه ها خودداری کنند تا از شیوع بیماری های مسری جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54012

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.