• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
مدیر کل زندان های فارس در بازدید از زندان نی ریز:

کار زندانبانی، نمود واقعی ایثار است

  • کد خبر : 5176
  • 02 مرداد 1399 - 18:38
کار زندانبانی، نمود واقعی ایثار است
مدیرکل زندان های فارس در جمع کارکنان زندان نی ریز گفت: نیروهای سازمان زندان ها از مظلومترین و مسئولیت پذیرترین نیروها در سطح دستگاه ها می باشند که هرکدام از توانایی های زیادی برخوردارند و علیرغم محدودیت های زیاد این مصداق واقعی ایثار می باشد که قابل ستایش است.

اسحاق ابراهیمی افزود: خدمت در زندان از مهمترین کارها و در عین حال سخت ترین مشاغل است که فقط می توان آن را با روحیه جهادی و انقلابی و تفکر بسیجی انجام داد.
مدیرکل زندان های فارس اظهار داشت: سیاست جدید سازمان ایجاد اشتغال پایدار با درآمد قابل قبول برای زندانیان است از این رو باید مبحث اشتغال، واقعی باشد تا با این کار هم بحث کاهش جمعیت کیفری را دنبال کرده باشیم و همچنین به مقوله امرار معاش زندانی وخانواده او توجه داشته باشیم.
وی ادامه داد: در تقابل کارهای سخت با انسان های سخت، همیشه انسان های سخت پیروز بوده اند که نمود واقعی آن در زندان ها و به تبع آن در زندان های فارس قابل مشاهده می باشد.
اسحاق ابراهیمی تأکید کرد: کار فرهنگی در زندان ها باید عمیق و بر روی تغییر نگرش فرد زندانی معطوف باشد تا بتوانیم تفکرات او را تغییر دهیم.
مدیرکل زندان های فارس یادآور شد: فعالیت های قرآنی می تواند تأثیر بسزایی در تغییر نگرش زندانی که هدف ما می باشد داشته باشد چرا که تدبر در قرآن و عمل نمودن به دستورات الهی تنها راه سعادت بشر در تمامی دوران ها بوده است درحالی که بعد از ۱۴۰۰ سال از نزول این کتاب آسمانی علم توانسته است فقط به تعداد محدودی از زوایای عمیق آن دسترسی پیدا نماید که این دلیل محکمی بر معجزه بودن آن می باشد.
یاد آور می شود که مدیرکل زندان های فارس به همراه مهندس حسین خرمایی سرپرست دفتر فنی و مهندسی از زندان نی ریز بازدید و با زندانیان و کارکنان دیدار کردند.
گفتنی است محسن انصاری رئیس زندان شهرستان نی ریز در ابتدای این بازدید گزارشی از فعالیت های فرهنگی، عمرانی، رفاهی و دیگر اقدامات انجام شده در این زندان ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5176

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.