• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

حملات تروریستی دل های مردم را به هم نزدیک تر می کند

  • کد خبر : 50408
  • 07 آبان 1401 - 15:08
حملات تروریستی دل های مردم را به هم نزدیک تر می کند
قطعا چنین جنایت‌های ننگینی تاثیر عکس دارد و تنها احساسات مردم ایران اسلامی را بر ضد دشمنان اهل‌بیت عصمت و طهارت برمی‌انگیزد و دل‌های آنها را به هم نزدیک‌تر می‌کند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس، محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در پیامی حادثه تروریستی حرم مطهر احمدبن موسی (ع) محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ…

حرم شریف احمد بن موسی (شاهچراغ) علیه‌السلام از سالیان دور همواره مٲمن و ملجٲ مردمی بوده است که حب اهل‌بیت علیهم‌السلام با پوست و گوشت و خون آنها عجین شده است.
توطئه‌هایی از این قبیل که مردم ولایتمدار شهر شیراز را در حرم احمدبن موسی علیه‌السلام هدف قرار می‌دهد و باعث به شهادت رسیدن و مجروح شدن جمعی از همشهریان و هموطنان عزیزمان شد ، نشان از این است که نظام سلطه و دشمنان سفاک شیعه تا چه حد از اماکن و مردم ولایتمدار بیمناک هستند .

کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس ضمن تسلیت ضایعه دردناک این حمله تروریستی و آرزوی سلامتی و بهبود برای مجروحین این حادثه، شهادت جمعی از زائرین حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) این واقعه تلخ و جانسوز را به محضر حضرت حجت بن الحسن (عج) ، مقام معظم رهبری مدظله العالی ،خانواده های داغدار شهدا و ملت بزرگ ایران و مردم شریف شیراز ، این حمله ناجوانمردانه تروریستی را به شدت محکوم نموده و قطعا چنین جنایت‌های ننگینی تٲثیر عکس دارد و تنها احساسات مردم ایران اسلامی را بر ضد دشمنان اهل‌بیت عصمت و طهارت برمی‌انگیزد و دل‌های آنها را به هم نزدیک‌تر می‌کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=50408

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.