• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
9

جلسه ستاد اوقات فراغت تابستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس برگزار شد

  • کد خبر : 4974
  • 28 تیر 1399 - 20:32
جلسه ستاد اوقات فراغت تابستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس برگزار شد
جلسه ستاد اوقات فراغت تابستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با هدف هم اندیشی در خصوص راهکار های اجرای برنامه های این طرح با توجه به آیین نامه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اطلاعیه های ستاد ملی کرونا برگزار شد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز ۲۸ تیرماه در جلسه ستاد اوقات فراغت تابستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس گفت: برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد در تابستان تحت عنوان «تابستانه فهما» به یک هزار و ۲۴۳ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان ابلاغ شده و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اطلاعیه های ستاد ملی کرونا در حال اجراست.
وی با اشاره به اهداف برگزاری طرح «تابستانه فهما»، خاطرنشان کرد: اوقات فراغت یکی از مهم ترین بخش های زندگی است و توجه به برنامه ریزی و غنی سازی این ایام برای کودکان، نوجوانان و جوانان نسبت به سایر گروه های سنی ضروری و مهم است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تاکید کرد: به علت شیوع بیماری ویروس کرونا امسال تابستان متفاوتی را نسبت به سال های قبل پیش رو داریم و تاکید شده است که برنامه های تابستانه کانون های مساجد بیشتر به صورت مجازی برگزار شود.
حجت الاسلام امیدی افزود: کانون های مساجد با محوریت امام جماعت و همراهی اصحاب مسجد اعم از هیئت امناء، پایگاه های مقاومت بسیج و سایر نهاد ها و تشکل های فعال با رویکرد جرین سازی و شبکه سازی و استفاده از ظرفیت های خودجوش مردمی و فعالان فرهنگی و دینی محله گامی موثر برای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون بردارند.
وی زمان اجرای برنامه های اوقات فراغت «تابستانه فهما» را از ۱۰ تیر الی پنجم شهریور ماه ذکر کرد و افزود: کانون های مساجد استان فارس برای کسب امتیاز و ارزیابی کانون گزارش ها و آثار تولید شده را در سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ ثبت کنند.
خاطرنشان می شود، در جلسه ستاد اوقات فراغت تابستان کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با حضور کارشناسان ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در خصوص راهکار های اجرای برنامه های این طرح با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اطلاعیه های ستاد ملی کرونا، تولید محتوای آموزشی و ارتباط با مدیران کانون ها برای ثبت گزارش ها در سامانه بچه های مسجد و همچنین اطلاع رسانی برنامه های کانون های مساجد از طریق فضای مجازی هم اندیشی و تبادل نظر شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4974

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.