• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
11
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس؛

به موقع، به اندازه و به هنگام تذکر دادن، رمز موفقیت و تاثیرگذاری در امر به معروف و نهی از منکر است

  • کد خبر : 4777
  • 19 تیر 1399 - 19:07
به موقع، به اندازه و به هنگام تذکر دادن، رمز موفقیت و تاثیرگذاری در امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش روابط عمومی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان فارس، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سرچهان با حضور سلیمان مهدوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس برگزار گردید.دبیر ستاد در این جلسه بیان داشت :یکی از امربه معروف های بسیار بزرگ، انقلاب […]

به گزارش روابط عمومی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان فارس، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سرچهان با حضور سلیمان مهدوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس برگزار گردید.
دبیر ستاد در این جلسه بیان داشت :یکی از امربه معروف های بسیار بزرگ، انقلاب اسلامی ایران بود و اولین آمر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) بودند که از سال ۱۳۴۲ این انقلاب را رقم زدند. حضرت امام اصرار، پا فشاری و پیگیری به آرمان ها داشتند. بعضی ها می گویند که باید واقع گرا باشیم اما اینگونه نیست، باید آرمان گرا باشیم.
دبیر ستاد در ادامه افزود :شهید بهشتی تاکید خاصی روی آرمان گرایی دارد، بدون آرمان گرایی موفق نخواهیم شد. همیشه باید وقایع پیش رو را پیش بینی و نسبت به آن تلاش کرد. اگر واقع گرا باشیم احتمال در جا زدن است. این آرمان گرایی یکی از ویژگی های حضرت امام و مقام معظم رهبری است که مقام معظم رهبری تمدن اسلامی را عنوان می کنند. ایشان می فرمایند هنوز در این چهل سال تبدیل به حکومت اسلامی نشده ایم، ولی اکنون تمدن اسلامی را که زمینه ساز فرج آقا امام زمان است را ورق می زنند. آرمان گرایی خیلی مهم است و باید اینگونه عمل کنیم.
سلیمان مهدوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس گفت :از مواردی که احتمال می دهیم در امر به معروف و نهی از منکر اتفاق بیافتد، مایوس شدن از گفتن است، حضرت آقا می فرمایند به یک نفر، ۵۰ نفر تذکر بدهند. شما ۵ نفر به یک نفر تذکر دهید که این کار را نکند ، درست می شود. ایشان می فرمایند تذکر لسانی با زبان معجزه می کند ولی باید آن شرط را رعایت کنید. به موقع، به اندازه و به هنگام تذکر دادن، این رمز موفقیت در تاثیرگذاری در امر به معروف و نهی از منکر است.
وی در ادامه بیان داشت :ستاد امر به معروف و نهی از منکر اهداف یک ساله، سه ساله و پنج ساله دارد و تغییر نگاه افکار عمومی به مقوله امربه معروف و نهی از منکر و بازسازی جایگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکراز اولین ماموریت این ستاد است. مقام معظم رهبری میفرمایند امر به معروف و نهی از منکر یکی از نوترین، شیرین ترین، کار امدترین و کارساز ترین شیوه های تعامل اجتماعی است.
در پایان این جلسه حکم رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سرچهان اعطاء گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4777

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.