• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس:

مشعل صنایع با گاز روشن شد

  • کد خبر : 47050
  • 17 شهریور 1401 - 10:36
مشعل صنایع با گاز روشن شد
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: عملیات گازرسانی به صنایع در راستای تحقق شعار سال به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

علی اکبر میدان شاهی با تشریح گوشه ای از اقداماتی که در این حوزه صورت گرفته، اظهار داشت: پروژه های گازرسانی به ۴۷ محور صنعتی در سطح استان و ۳ ایستگاه CNG و یک شهرک صنعتی بهره برداری شد.
وی تصریح کرد: عملیات گازرسانی به ۲۶ مورد از صنایع در محور صنعتی آباده با عنوان بیداعلم تا انتهای ماه جاری به پایان می رسد و ۴ مورد از صنایع در منطقه صنعتی امیرآباد اقلید به شبکه گازرسانی متصل شده و ۱۷ مورد از صنایع در محور صنعتی دشت کاوند لارستان از شبکه گازرسانی برخوردار شده و دو ایستگاه سی ان جی در شیراز و یک ایستگاه در ممسنی به شبکه متصل شدند.
این مقام مسئول با اشاره به این موضوع که شهرک صنعتی واقع در منطقه اقتصادی ویژه شهرستان جهرم به شبکه گازرسانی متصل شده اظهار داشت: عملیات اجرای ۳۵ کیلومتر خط ۸ اینچ (۷۰ ) از خط انتقال سیمان لارستان با موفقیت انجام پذیرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از اشتغال، عملیات گازرسانی به صنایع بزرگ تسریع شده و بر پایه آن کارخانه سیمان لارستان و طرح توسعه کاشی حافظ در زرقان به شبکه گازرسانی متصل شده اند.
میدان شاهی در ادامه تصریح کرد: عملیات گازرسانی به ۳۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در پهنه استان فارس طی ماه‌های اخیر با موفقیت انجام پذیرفته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، علی اکبر میدان شاهی با بیان این که عملیات گازرسانی به صنایع در بسیاری از شهرستان های فارس پایان پذیرفته و در هفته دولت سال جاری کلنگ احداث پروژه های گازرسانی در سایر مناطق صنعتی و روستایی استان بر زمین زده شد، اظهار داشت: در سال« تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» رسالت افزایش بهره وری و خدمترسانی مضاعف به جامعه را بر عهده داریم و با حمایت های ریاست جمهور و استاندار مردمی فارس از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیستیم.
او با تشریح برخی از پروژه هایی که در هفته دولت سال جاری شاهد آغاز عملیات اجرایی آنها بودیم، بیان کرد: در شهرستان های کازرون، فراشبند و ممسنی و کوهچنار بیش از ۱۷ هزارمتر شبکه گذاری انجام خواهد شد. همچنین در شهرستان های فسا، داراب، نیریز، بختگان و سروستان بیش از ۳۶ هزار متر شبکه جهت گازرسانی به صنایع پراکنده به روش تأمین کالا، تجهیزات و نصب توأم PC به صورت فهرست بهایی انجام می شود.
این مقام مسئول ادامه داد: کلنگ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی در سطح شیراز، خرامه، داریون، تفیهان، قلات، دشت ارژن، خان زنیان و زرقان با اجرای ۲۴۴۰۰ متر شبکه بر زمین زده شد و عملیات گاز رسانی به سه شهرک صنعتی لارستان (بیرم، پشت سنگر و حسن لری) و ۲۶ واحد صنعتی تولیدی در جنوب استان فارس با اجرای نزدیک به ۳۹ هزار متر شبکه گاز رسانی انجام می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=47050

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.