• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

ارجاع پرونده هتاکان خانواده شهید به شعبه ویژه

  • کد خبر : 46261
  • 09 شهریور 1401 - 3:17
ارجاع پرونده هتاکان خانواده شهید به شعبه ویژه
دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از تشکیل پرونده قضایی برای عاملان هتاکی نسبت به خانواه شهید در شیراز و ارجاع آن به شعبه ویژه خبر داد.

سید مصطفی بحرینی شامگاه سه‌شنبه ۸ شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این که دو ضارب خانواده شهید خادم صادق با ورود دادستانی و تلاش نیروی انتظامی در کوتاه ترین زمان دستگیر و به مقام قضایی تحویل شدند؛ گفت: از آغاز این واقعه موضوع تحت نظارت مدیر ارشد قضایی استان قرار گرفت.

او افزود: آنچه مشخص است هتاکی متهمان بازداشت شده در پی تذکر خانواده شهید خادم صادق به دو تن از عابران که اقدام به کشف حجاب کرده بودند ایجاد شده که در راستای تکلیف قانونی ، مطالبه عمومی مردم مؤمن شیراز و با شکایت خانواده شهید، احد از معاونین دادستان مسئول نظارت مستقیم بر پرونده قضایی شد.

دادستان مرکز فارس از رسیدگی سریع به پرونده و تکمیل تحقیقات عاملان هتک حرمت و ضرب و شتم این دو آمر به معروف خبر داد و خاطرنشان کرد: تصمیمات قضایی آتی در این خصوص در چارچوب قانون اطلاع رسانی خواهد شد.

روز یکشنبه ششم شهریور، ۲ عضو خانواده شهید خادم صادق در یکی از مراکز خرید شهر شیراز در حین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط ۲ زن مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار گرفتند.

این واقعه منجر به واکنش‌هایی از سوی مقام‌های ارشد استان فارس، مردم و حامیان و مدافعان حقوق و امنیت خانواده در شیراز شد و نماینده ولی فقیه با همراهی رئیس کل دادگستری و فرمانده سپاه فجر فارس با حضور در منزل شهید خادم صادق، نسبت به دلجویی از این خانواده اقدام کردند.

عصر سه‌شنبه هشتم شهریور نیز شمار کثیری از مردم مومن و شهیدپرور شیراز با حضور مقابل مجتمع تجاری مصطفوی شیراز نسبت به هتک حرمت خانواده شهید و مدافعان امنیت خانواده و آمران به معروف و ناهی از منکر، واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=46261

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.