• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

پایان بررسی صلاحیت داوطلبان ریاست و نواب رئیس هیئت فوتبال فارس

  • کد خبر : 45747
  • 05 شهریور 1401 - 22:11
پایان بررسی صلاحیت داوطلبان ریاست و نواب رئیس هیئت فوتبال فارس
سرپرست دبیری هیئت فوتبال استان فارس از اتمام روند بررسی مدارک داوطلبان پست‌های رئیس و نایب رئیسی این هیئت و اعلام اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس خبر داد.

قاسم محمدی شنبه ۵ شهریور  گفت: در پایان بررسی مدارک و مستندات داوطلبان پست رئیس و نایب رئیسی هیئت فوتبال فارس، اسامی ٩ کاندیدای پست ریاست و ١٣ کاندیدای نایب رئیسی در مهلت قانونی توسط کمیته سه نفره مربوطه تهیه و با تاکید محرمانه بودن، تسلم مدیر محترم حراست اداره کل ورزش و جوانان استان شده است.

محمدی گفت: طبق آئین‌نامه کمیته سه نفره متشکل از نماینده حقوقی هیئت فوتبال، سرپرست دبیری هیئت فوتبال و نماینده اداره کل ورزش و جوانان فارس، کار بررسی اسناد و مدارک ارائه شده داوطلبان انتخابات رئیس و نواب رئیس هیئت فوتبال در مهلت قانونی انجام شده است.

او با بیان اینکه علاوه بر حراست اداره کل ورزش و جوانان، اسامی افراد احراز صلاحیت شده به فدراسیون فوتبال نیز اعلام می‌شود و هر داوطلب نیز در جریان وضعیت خود قرار می‌گیرد، گفت: یکی از داوطلبان به نحوه بررسی صلاحیت کتبا اعتراض کرده بود که براساس خواست دبیرکل فدراسیون، مدارک مثبته از فرد معترض دریافت و به فدراسیون ارسال شد.

محمدی گفت: نام هر کاندیدا که در مراحل بعد مورد تایید فدراسیون فوتبال قرار گیرد، برای اظهار نظر در اختیار حراست اداره کل ورزش و جوانان اعلام خواهد شد؛ این کمیته نیز خود را مکلف به زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه می‌داند و در این راستا با مسئولان مربوطه و حراست اداره کل ورزش و جوانان، همکاری دارد.

او، اظهارنظر در مورد هر داوطلب را متکی به اسناد و مدارک ارائه شده از سوی داوطلبان دانست و با تاکید براینکه در این روند، سلیقه فردی هیچ دخالتی نداشته است، خاطرنشان کرد که این اسناد در اختیار حراست اداره کل ورزش و جوانان نیز قرار گرفته است.

محمدی گفت: قوانین و آئین‌نامه‌ها ملاک کار بوده و حدود و ثغور شرایط داوطلبان را مشخص کرده و کمیته بررسی صلاحیت‌ها، با اتکا و استناد به همین قوانین و آئین نامه‌ها عمل کرده است.

عضو کمیته بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات هیئت فوتبال فارس، گفت: زمان دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی بعد از اعلام نهایی اسامی توسط حراست اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=45747

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.