• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
امام جمعه لارستان:

دولت سیزدهم به انتظارات رهبری پاسخ مثبت داده است

  • کد خبر : 45308
  • 04 شهریور 1401 - 17:58
دولت سیزدهم به انتظارات رهبری پاسخ مثبت داده است
امام جمعه لارستان فارس گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در شروع فعالیت دولتها انتظارات، توصیه ها و درخواسته هایی در ابعاد مختلف دارندکه تحقق این مطالبات امروز به خوبی در عملکرد و کارکردهای مثبت ، امیدبخش و تحول آفرین دولت سیزدهم تجلی یافته است.

به گزارش سحاب پرس، حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم در خطبه های این هفته لارستان اظهار داشت: یکی از شاخص ها و میزان سنجش عملکرد دولت ها، همین پاسخگویی به مطالبات و درخواست ها و انتظارات رهبر فرزانه انقلاب است که این دولت جهادگونه در راستای تحقق منویات رهبری گام برداشته است.

امام جمعه لار اضافه کرد: تکیه بر ارزش ها، فرهنگ و آرمان های دینی و انقلابی از جمله توصیه ها و انتظارات رهبر معظم از دولتمردان سیزدهم بود که این مهم به بهترین وجه ممکن در سیره و عمل و فعالیت های این دولت نمایان است.

خطیب جمعه این هفته لارستان گفت: شاید در برخی دولت ها هم کارهای بزرگ در حوزه های مختلف انجام شده اما در بحث تحقق ارزش های اسلامی و انقلاب و پیوست های فرهنگی غفلت هایی نیز وجود اما دولت سیزدهم به خوبی و با احساس مسئولیت به این خواسته جدی رهبری پاسخ مثبت داده و امروز ارزش های متعالی انقلاب به طور وسیع در سطح جامعه رو به افزایش و نهادینه شدن است.

وی یادآور شد: ارتباط صمیمی و حضور در متن مردم و جامعه از دیگر توصیه های رهبر معظم انقلاب به دولتمردان سیزدهم  بود و تاکید داشتند که برای موفقیت های بزرگ در عرصه های مختلف باید نقش گروه های مردمی نیز پررنگ باشد که این مهم هم امروز در عملکرد و کارکردهای مثبت دولت سیزدهم به خوبی عینیت یافته است.

موسوی خرم گفت: یکی از نکات برجسته و شاخص های اساسی در ارزیابی عملکرد این دولت به باور بسیاری از کارشناسان همین ارتباط صمیمی با مردم و حضور در میان روستاییان و عشایر و مناطق محروم است.

خطیب جمعه این هفته لارستان یادآور شد: همچنین کار با خلوص نیت و مجاهدانه در میدان عمل حاضر شدن از دیگر توصیه ها و تاکیدات رهبر  معظم برای موفقیت دولت ها بوده که بی گمان یکی از برجستگی های این دولت و به ویژه شخص رئیس جمهور مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز همین خصیصه و ویژگی بارز است که بی ریا و با نیتی خالص و ایثارگرانه برای حل مشکلات و دغدغه های مردم در حال تلاش است.

امام جمعه لارستان همچنین تاکید کرد: برنامه محور بودن و نیازسنجی درست و آشنایی با چالش ها و مشکلات مردم نیز از دیگر توصیه ها و انتظارات رهبری از دولتمردان بود که با نگاهی با کارها و فعالیت های مختلف این دولت در عرصه های مختلف این شاخصه و توصیه مهم  هم در اولویت کار دولت سیزدهم قرار گرفته است.

وی با اشاره به نگاه تحول گرایانه دولت سیزدهم در زمینه جراحی بزرگ اقتصادی و در حوزه هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت: خروجی و نتیجه مثبت این کار بزرگ و تحول آفرین دولت و رئیس جمهور به طور حتم در دراز مدت و آینده بهتر مشخص می شود.

وی بیان کرد: این نگاه تحول گریانه و ساماندهی و هدفمند کردن یارانه ها که در حقیقت با هدف عدالت اجتماعی و کمک به وضعیت اقتصادی مردم و قشر ضعیف جامعه است مورد تاکید بسیاری از کارشناسان و اهل فن در این حوزه و در همه دولت ها بوده است.

موسوی خرم اظهار داشت: اما به دلیل برخی تبعات اجتماعی و اولیه آن کسی جرات اجرای آن را نداشت که این دولت با خلوص نیت و ایثارگرانه و حتی به قیمت بدنام کرن خود در همین سال نخست اقدام به این جراحی بزرگ اقتصادی کرد.

خطیب جمعه این هفته لارستان همچنین تاکید کرد: یکی دیگر از توصیه ها و درخواست های رهبر معظم انقلاب جلوگیری از نفوذ دشمن و مقابله با تبلیغات سنگین و سوء رسانه ای و تبلیغاتی غرب بود  که ین کار هم به خوبی و با نگاهی هوشمندانه و در سطحی وسیع در این دولت تاکنون انجام شده است.

وی گفت: البته مدیران دستگاه های مختلف اجرایی نیز در سطح شهرستان لارستان هم باید با برنامه ریزی و ارتباط  بیشتر با رسانه ها اقدامت و خدمات انجام شده نظام و دولت را با قوت و جدیت به مردم بیان کنند؛ چون یکی از راه های اساسی برای خنثی سازی توطئه ها و ترفندهای دشمن که در صدد ناامید کردن مردم است همین اطلاع رسانی از عملکرد و کارهای انجام شده نظام و دولت در حوزه ها و ابعاد مختلف است.

پیش از شروع خطبه ها نیز با دستور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با برپایی میز خدمت تمامی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در نماز جمعه این هفته و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پاسخگویی مردم و نمازگزاران شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=45308

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.