• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2

۹ پروژه در شهرستان کوار با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد

  • کد خبر : 45240
  • 04 شهریور 1401 - 2:13
۹ پروژه در شهرستان کوار با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در دومین روز از هفته دولت ۹ پروژه در شهرستان کوار با اعتبار بالغ بر ۲۶میلیارد تومان افتتاح شد و همچنین کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلفی با اعتبار ۳۳میلیارد تومان انجام شد.

اسماعیل محبی پور در مراسم افتتاح مرکز سلامت شهر مظفری اظهار کرد: این پروژه‌ها از محل اعتبارات دولتی و کمک‌ خیرین به بهره‌برداری رسیده است و امروز هم مرکز جامع سلامت در دو نقطه شهری و روستایی از این شهرستان افتتاح شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: امروز تلاش ما در دولت چند جنبه دارد و یکی از تلاش‌های ما مردمی‌کردن دولت است؛ همان‌گونه که شعار هفته دولت هم «دولتِ مردم» است.

محبی‌پور با اعتقاد به اینکه دولت باید خود را از مردم بداند، گفت: مردم و دولت در تفکر نظام جمهوری اسلامی یکی هستند.

محبی‌پور بر ضرورت تعامل بین قوای سه‌گانه و ارکان حاکمیت در جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: امروز چشم ما روشن است که نمایندگانی هستند که در کنار دولت با پیگیری بودجه‌ها، مطالبه گری از وزرا و آوردن مسئولان در  شهرها  تسهیل کننده خدمات دولت هستند  و می‌توان گفت این همراهی و همکاری موجبات موفقیت را فراهم می‌کند.

او اظهار کرد: نتیجه ایستادگی مرحوم حضرت امام خمینی(ره) و  پیشکسوتان انقلاب این شد که ناخالصی‌ها از جمله گروهک‌های معاند از انقلاب اسلامی جدا شد.

محبی‌پور اضافه کرد: امروز اگر نام شهیدان رجایی و باهنر را ذکر می‌کنیم به پاس اخلاص و عمل آن شهیدان بزرگوار است و هفته دولت به ارکان و کارمندان دولت یادآوری می‌کند که باید مخلصانه کار کنیم چرا که با مخلصانه کار کردن هم مردم قدرشناسی می‌کنند و هم خداوند متعال برکت خواهد داد. به همین دلیل دوم تا هشتم شهریورماه را به عنوان هفته دولت نامگذاری می‌کنیم‌ و این یکی از مسیولیت‌های ماست که خودمان را با افکار، رفتار و منش شهیدان تطبیق دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: هفته دولت موجبات برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان را فراهم می‌کند تا مردم بدانند دولت چه اقداماتی انجام می‌دهد و دولت نیز خدمات ارائه شده در طول سال را به ظهور و بروز برساند و به مردم تقدیم کند؛ بدون شک نتیجه این کار ایجاد امید، نشاط و شادابی برای مردم کشور و ناامیدی برای دشمنان اسلام است.

مظفری، شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان کوار استان فارس است. کوار در فاصله ۵۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=45240

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.