• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

یداله علیرضانژاد رئیس زندان شماره ۲ شیراز شد

  • کد خبر : 4224
  • 14 خرداد 1399 - 3:06
یداله علیرضانژاد رئیس زندان شماره ۲ شیراز شد

آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و جدید زندان شماره دو شیراز با حضور مسؤولین اداره کل زندان های فارس و سازمان قضایی نیروهای مسلح استان در زندان شماره دو شیراز برگزار شد و از زحمات روح اله رضایی دانا رئیس پیشین قدردانی و یداله علیرضانژاد با حکم اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس به […]

آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و جدید زندان شماره دو شیراز با حضور مسؤولین اداره کل زندان های فارس و سازمان قضایی نیروهای مسلح استان در زندان شماره دو شیراز برگزار شد و از زحمات روح اله رضایی دانا رئیس پیشین قدردانی و یداله علیرضانژاد با حکم اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس به عنوان رئیس زندان شماره ۲ شیراز معرفی شد.
معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس در این مراسم گفت: بحث تربیت انسان، کار انبیا و اولیاء خداست و شغل زندانبانی نیز توفیق و نعمتی است که زندانبان در مسیر اصلاح و تربیت و بازاجتماعی شدن قشر آسیب دیده اجتماع تلاش می کند.
حمیدرضا جهانگیری افزود: زندانبانی وظیفه سنگینی است که با برنامه ریزی دقیق باید در فکر و رفتار زندانی تحول ایجاد کرد.
وی اضافه کرد: زندانبانی اسلامی برگرفته از تعالیم اسلام و قرآن و ارزش های انقلاب است همانگونه که در قرآن کریم سوره مائده آیه ۳۲ خداوند می فرماید هرکسی بتواند یک فرد را احیاء کند مثل آن است که جامعه ای را زنده کرده است شعار و رسالت سازمان زندان ها نیز به مصداق این آیه شریفه اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت مفید آنان به جامعه است.
معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس گفت: کار سخت زندانبانی همچون اداره کردن یک شهر است، اما در مدیریت زندان با توجه به اینکه با افرادی که با ناهنجاری های اجتماعی سروکار دارد به زمان، برنامه ریزی و نظارت بیشتری نیاز دارد و به مراتب سخت تر است.
جهانگیری اظهار داشت: تغییرات در مدیریت زندان ها زندان ها به منظور بهبود شرایط و ارتقای وضعیت موجود در همه ابعاد اصلاحی و تربیتی است و با هدف انتقال تجربیات و دانش زندانبانی افراد کارآزموده در زندان های جدید انجام می شود.
معاون دادسرای سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس گفت: در مجموعه زندان، همه افرادی که در این مجموعه خدمت می کنند دارای اهمیت هستند و عملکرد زندانبان باید به گونه ای باشد که با شرکت زندانی در برنامه های اصلاحی و تربیتی و کسب حرفه، مجرم به نتیجه عمل ارتکابی خود پی ببرد و این مسؤولیت را بپذیرد که در آینده مرتکب جرم نشود.
دکتر زارع افزود: فردی که مسؤولیت مدیریت زندان را برعهده می گیرد باید آگاه به امور زندانبانی و دانش فنی در زمینه جرم شناسی داشته باشد و به گونه ای فعالیت نماید که خروج زندانی از زندان به معنای تکرار جرم نباشد.
در ادامه یداله علیرضانژاد رئیس جدید زندان و روح اله رضایی دانا رئیس پیشین مطالبی بیان کردند و از همکاری مطلوب مجموعه قضایی نیروهای مسلح با این زندان قدردانی شد.
در این مراسم حمیدرضا جهانگیری معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس، سرهنگ رضا فرحناکی فرمانده یگان حفاظت زندان های استان، سیدرضا اسکندری مدیرنمایندگی ستاد دیه فارس، دکتر زارع معاون دادسرای سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، نوح پیشه قاضی ناظر زندان و تعدادی از قضات و کارکنان در این زندان حضور داشتند.
شایان ذکر است یداله علیرضانژاد پیش از این حدود یکسال سرپرستی زندان مرکزی شیراز را برعهده داشته است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4224

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.