• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

ثبت سه مورد مرگ و ۹۵ بستری جدید در فارس

  • کد خبر : 41098
  • 10 مرداد 1401 - 17:18
ثبت سه مورد مرگ و ۹۵ بستری جدید در فارس
طبق آخرین گزارش اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیرامون وضعیت شیوع کرونا در فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ثبت ۳ مورد فوت و ۹۵ مورد بستری براثر ابتلا به کرونا در این استان بوده‌ایم.

براساس این گزارش، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح دوشنبه ۱۰ مرداد، با انجام دو میلیون و ۱۸۹ هزار و ۵۰۷ تست تشخیصی ۶۴۲ هزار و ۲۷۳ بیمار مثبت مبتلا به کروناویروس در فارس شناسایی شده است.

برابر اطلاعات آماری ارائه شده از وضعیت شیوع کرونا در فارس، تعداد موارد بهبود یافته از بیماری کرونا طی این مدت، ۶۲۹ هزار و ۷۰۴ نفر بوده است.

این گزارش آماری همچنین حاکیست که طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ بیمار جدید در مراکز درمانی ویژه درمان کرونا در سطح استان فارس بستری شده‌اند.

آمارها در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس نشان دهنده آنست که تا صبح امروز، تعداد ۴۶۶ بیمار به دلیل داشتن نشانه‌های مشکوک یا مثبت بودن تست ابتلا، در بیمارستان‌ها بستری بوده‌اند.

برابر آمارهای موجود در این گزارش، از بین کل بیماران بستری در مراکز درمانی فارس، ۵۵ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، تحت مراقبت‌های ویژه درمانی بسر می‌برند.

این آمارها حاکی از وقوع سه مورد فوت به دلیل کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته بوده و نشان می‌دهد که تعداد کل قربانیان این بیماری از ابتدا تاکنون در فارس به ۸۰۵۱ نفر رسیده است.

تعداد واکسن‌های تزریق شده با در نظر گرفتن چهار دُز، در شهرستان‌های تحت مدیریت علوم پزشکی شیراز تا صبح امروز به عدد هشت میلیون و ۱۸۸ هزار و ۶۴۶ دُز رسیده است.

برابر این اطلاعات آماری، از کل واکسن‌های تزریق شده کرونا، سه میلیون و ۴۲۵ هزار و ۵۳۹ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۲ هزار و ۴۷۲ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۴۶۴ دُز نوبت سوم و ۷۳ هزار و ۱۷۱ دُز یادآور واکسن بوده است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=41098

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.