• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

قرارگاه پایش وضعیت تامین و توزیع آب در شرکت آب و فاضلاب شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 38408
  • 13 تیر 1401 - 10:37
قرارگاه پایش وضعیت تامین و توزیع آب در شرکت آب و فاضلاب شیراز برگزار شد
قرارگاه پایش وضعیت تامین و توزیع آب در شرکت آب و فاضلاب شیراز با حضور ابراهیم عزیزی؛ نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل آبفا شیراز برگزار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز با اشاره به افزایش بی سابقه دمای دهوا در تابستان امسال گفت: از طرفی با کاهش بارش‌ها ذخایر آبی نیز محدود و کم است، اما در این شرایط همکاران در شرکت آبفا شیراز به صورت شبانه روزی تلاش می کنند که مردم بی آبی را تجربه نکنند.
بهمن بهروزی با بیان اینکه در شرکت آب و فاضلاب شیراز براساس استانداردها عمل می‌کنیم، یادآور شد: امسال نسبت به سال گذشته ۲۷ هزار مشترک به شرکت آب و فاضلاب شیراز اضافه شده است.
وی با بیان اینکه جمعیت حاشیه نشین در اطراف شهر شیراز افزایش داشته است و باید به آنها آبرسانی شود، تصریح کرد: این موضوع کار شرکت را افزایش می دهد لذا باید برای بهره‌مندی از آب شرب بهداشتی همه تلاش بیشتری داشته باشند.
در ادامه دکتر ابراهیم عزیزی؛ نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در شرکت آبفا شیراز در راستای تامین آب به عنوان نیاز حیاتی مردم، گفت: امروز با همه سختی هایی که وجود دارد شرکت آبفا شیراز به خوبی به وظایف خود عمل می کند.
وی بیان کرد: صبر و مسئولیت پذیری هنر مدیران ما است، لذا نگران این نباشیم که کسی آن را می بیند یا نه کما اینکه خداوند بینا شاهد آن است.
عزیزی با بیان اینکه هنوز خیلی ها مشکل بی آبی را باور نمی کنند، ابراز کرد: بی توجهی به مسئله آب از گذشته وجود داشته است و همین موضوع ما را به شرایط فعلی رسانده است.
وی با اشاره به اینکه تلاش ها در این حوزه دیده نمی شود اما یک ساعت بی آبی را همه می بینند و واکنش نشان می دهند، خاطرنشان کرد: امید است با تدبیر و برنامه ریزی که همیشه در مجموعه آبفا شیراز وجود داشته است؛ مشکلات مردم در این زمینه به حداقل برسد‌.
عزیزی ابراز امیدواری کرد که از فرصت های سایر دستگاه ها نیز بهره گرفته شود تا مشکلات مردم به حداقل برسد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=38408

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.