• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
سرپرست شرکت گاز استان فارس خبر داد:

معافیت های اقشار ویژه از هزینه های انشعاب و گازمصرفی

  • کد خبر : 38019
  • 08 تیر 1401 - 16:02
معافیت های اقشار ویژه از هزینه های انشعاب و گازمصرفی
سرپرست شرکت گاز استان فارس از معافیت و بخشودگی هزینه انشعاب و گاز بها به میزان 1 میلیارد و 200 میلیون ریال مطابق تکالیف قانونی برای اقشار ویژه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روبط عمومی شرکت گاز استان فارس، علی اکبر میدانشاهی با اشاره به طرح هایی که برای حمایت از اقشار کمتر برخوردار جامعه در این حوزه اجرایی می شود، اظهار داشت: ۳۳۳ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و ۶۱ مددجوی سازمان بهزیستی به ترتیب با ۷۰۱ میلیون ریال و ۱۲۷ میلیون ریال از بیشترین بخشودگی ها در بخش هزینه انشعاب و گاز بها در بهار سال جاری برخوردار شده اند.
او در ادامه از عمل به تکلیف قانونی برای ارایه معافیت به مراکز مذهبی خبر داد و افزود: مساجد شهری و روستایی، حسینیه ها، حوزه های علمیه و رده های پایگاه های بسیج از بخشودگی های قانونی بهره مند شده اند اما این حکم شامل اماکن تجاری وابسته به آنها نیست.
این مقام ارشد حوزه انرژی در استان فارس خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون جانبازان زیر ۲۵درصد از ۶۳ میلیون ریال و جانبازان بالای ۲۵درصد از ۴۶ میلیون ریال معافیت و بخشودگی هزینه انشعاب و گاز برخوردار شده اند.
سرپرست شرکت گاز استان فارس در بخش دیگری از سخنانش به معافیت هایی که برای یادگاران دفاع مقدس در نظر گرفته شده اشاره کرد و افزود: رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور در جبهه از ۵۴ میلیون ریال بخشودگی هزینه انشعاب و گازبهای مصرفی برخوردار شده اند و این بخشودگی برای آزادگان، همسران، فرزندان، والدین شهدا، اسرا و مفقود الاثرها مبلغی معادل ۴۰ میلیون ریال بوده است.
به گفته میدانشاهی مبلغ کلی معافیت ها و بخشودگی های هزینه انشعاب و گاز بها در سه ماهه اول سال جاری به میزان ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای اقشار ویژه مطابق تکالیف قانونی بوده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=38019

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.