• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با اساتید گروه پاتولوژی بیان کرد:

اهمیت تلاش جامعه دانشگاهی برای ارتقا علم و دانش و به کارگیری آن در مسیر خدمت به مردم

  • کد خبر : 37920
  • 07 تیر 1401 - 19:02
اهمیت تلاش جامعه دانشگاهی برای ارتقا علم و دانش و به کارگیری آن در مسیر خدمت به مردم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با اعضای گروه آموزشی پاتولوژی دانشگاه با تاکید بر ارزشمندی و جایگاه علم و دانش در پیشرفت کشور، گفت: جامعه دانشگاهی باید بکوشند با تلاش برای ارتقاء علم و دانش، آن را در مسیر خدمت به مردم به کار گیرند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این نشست هم اندیشی که صبح امروز در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، هدف از برگزاری نشست های هفتگی با اساتید گروه های آموزشی دانشگاه را بررسی مسایل گروه های آموزشی دانشگاه و راهکارهای ارتقاء و توسعه خدمات آموزشی در مجموعه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد.

او رشد هویت مراکز دانشگاهی را منوط به رونق علمی در آن مجموعه دانست که با تلاش اساتید و اعضای هیات علمی ممکن می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از گروه های فعال دانشگاه در بحران کروناویروس را گروه آموزشی پاتولوژی معرفی کرد که در کنار خدمت رسانی در عرصه علوم پایه، در حوزه کلینیکال نیز توانستند مجموعه دانشگاه را در مدیریت بهتر این بحران یاری کنند.

دکتر سید وحید حسینی با اشاره به توانمندی علمی گروه پاتولوژی در دانشگاه، حضور اساتید بنام در این گروه آموزشی را موجب جایگاه شاخص در دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانست.

او افزود: موفقیت و پیشبرد اهداف دانشگاه در حوزه های مختلف بهداشتی، درمانی و آموزشی با همراهی تمامی اعضای دانشگاه ممکن می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه نباید در برابر چالش های موجود مایوس شد، گفت: پیشرفت کشور با همت شما اساتید قابل انجام است و در این مسیر باید با تلاش برای رشد ارزش علم و دانش، آن را در عرصه خدمت به جامعه به کار گیریم؛ همه ما وظیفه داریم میراث غنی علمی دانشگاه را که از گذشتگان به ما رسیده است، به بهترین شکل به آیندگان ارائه دهیم و برای پیشرفت و ارتقای دانشگاه تلاش کنیم.

دکتر سید وحید حسینی راهکار ترسیم آینده بهتر برای کشور را همدلی و مشارکت تمامی افراد و به ویژه جامعه دانشگاهی در مسیر پیشرفت کشور عنوان کرد و با تقدیر از تلاش های اساتید و کارکنان دانشگاه افزود: اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه، سرمایه های اصلی و باعث افتخار دانشگاه هستند که با وجود چالش ها، با اولویت بخشیدن به امر خدمت به جامعه، برای اعتلای سلامت استان و کشور در تلاشند.

این نشست صبح امروز، هفتم تیر۱۴۰۱، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محسن رازقی» معاون آموزشی و دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر «سید روح اله حسینی» رئیس حوزه ریاست دانشگاه، دکتر «سید حسام الدین نبوی زاده» رئیس دانشکده پزشکی، مدیر و اعضای هیات علمی گروه پاتولوژی، در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد./۱۰۲

پایان خبر

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=37920

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.