• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
اداره کل تأمین‌اجتماعی فارس اعلام کرد:

برگزاری بیستمین دوره انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و ازکارافتاده‌ کلی نمونه

  • کد خبر : 36692
  • 05 خرداد 1401 - 22:54
برگزاری بیستمین دوره انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و ازکارافتاده‌ کلی نمونه
همزمان با 25 ذی‌الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، بیستمین دوره انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از‌کارافتاده کلی نمونه سازمان تأمین‌اجتماعی در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تأمین‌اجتماعی فارس ، بر اساس شیوه‌نامه اجرایی بیستمین دوره انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و ازکارافتاده کلی نمونه که از سوی دکتر احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های این سازمان صادر شد، مشمولین این فراخوان، تمامی مستمری‌بگیران شامل بازنشسته، ازکارافتاده‌کلی و همسر بازمانده اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی هستند.
سید اسماعیل احمدی گفت : متقاضیان می‌توانند با مطالعه شاخص‌ها و فرم‌های فراخوان که در سایت سازمان به نشانی www.tamin.ir بارگزاری شده است، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ تقاضای خود را جهت شرکت در فراخوان به همراه تمامی مدارک مربوطه به شعبه تأمین‌اجتماعی مربوط به خود ، مدیریت های درمان استان و یا کانون‌های بازنشستگی ارائه کنند.
احمدی اظهار داشت : کمیته انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و ازکارافتاده کلی نمونه استان ، پس از بررسی مدارک و مستندات ارسالی متقاضیان، نسبت به انتخاب افراد نمونه بر اساس شاخص های اعلام شده اقدام خواهد کرد.
او در ادامه افزود : هم زمان با ۲۵ ذی الحجه ( سوم مرداد ۱۴۰۱) از برگزیدگان استانی با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدیه تجلیل به عمل خواهد آمد.
رییس اداره روابط عمومی تامین اجتماعی فارس با اشاره به شیوه نامه اجرایی صادر شده اعلام کرد : از میان نفرات برگزیده هر استان، ۱۵ نفر بر اساس بالاترین امتیاز انتخاب و در مراسم جشن کشوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: از ۱۲ نفر برگزیده در حوزه کارگران بازنشسته و ۳ نفر دیگر در حوزه همکاران بازنشسته سازمان و در مجموع ۱۵ نفر در مراسمی با حضور مسئولان ارشد سازمان تامین اجتماعی، سوم مرداد ماه همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا تقدیر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=36692

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.