• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
4
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز:

منظومه فکری و گفتمان علوی باید جهانی شود

  • کد خبر : 34157
  • 06 اردیبهشت 1401 - 12:53
منظومه فکری و گفتمان علوی باید جهانی شود
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز با اشاره به این‌که غربت و تنهایی حضرت علی علیه السلام نه تنها در زمان خودش بلکه امروز هم ادامه دارد گفت تنها راه رهایی این غربت جهانی ‌شدن منظومه فکری و گفتمان علوی است.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز، سرهنگ احمد جعفری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی علیه السلام در شب های قدر به نقش مهم و وظیفه سنگین شیعیان جهان اشاره کرد و گفت: اگر چه دنیای امروز دچار سردرگمی و تلاطم شده است اما راه برون رفت این اعوجاج و به هم ریختگی تبیین منظومه فکری گفتمان علوی و سیره نبوی است.
سرهنگ جعفری، با بیان اینکه مردم در زمان امیرالمومنین علی علیه السلام در جهالت محض به سر می بردند و نتوانستند از دریای بیکران علم حضرت علی علیه السلام به خوبی استفاده کنند خاطرنشان شد: عقبه جهالت مردم زمان حکومت حضرت علی علیه السلام، هنوز در سطح جهان ادامه دارد و تا این تفکر از بین نرود،جهان رنگ عدالت و آرامش را نخواهد دید.
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز به نقش یهود به عنوان عقبه جهالت جهان یاد کرد و گفت نفوذ یهود در کشورهای منطقه غرب آسیا به خصوص فلسطین و لبنان و ادامه نسل کشی مسلمانان در جهان توسط این غده سرطانی دل هر مسلمانی را به درد می آورد.
وی با اشاره به روز جهانی قدس به عنوان مهم‌ترین موضوع و هدف امروز جهان اسلام، افزود: امروز اندیشمندان جهان اسلام با تبیین منظومه فکری، علوی و گسترش آن در اقصی نقاط جهان تفکر و چتر مچاله یهود که سال‌های سال است بر مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان سایه افکنده است را از بین ببرند.
وی، در پایان با توجه به این که جهاد تبیین اندیشه علوی؛ تنها راه از بین بردن تفکر یهود است، افزود:هر یک از مسلمانان در این فریضه الهی باید به سهم خود شریک باشند و با جهاد تبیین، خبر از بین رفتن تفکر یهودی صهیونیستی را به تمام عالم مخابره کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=34157

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.