• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
3

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، موتور محرکه کشت‌های قراردادی

  • کد خبر : 33384
  • 27 فروردین 1401 - 13:49
شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، موتور محرکه کشت‌های قراردادی
شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به عنوان پشتیبان و موتور محرکه کشت‌های قراردادی، نقشی ممتاز در اجرایی شدن طرح مذکور  داشته است.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، در راستای سیاست‌های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی در توسعه و ترویج کشت‌های قراردادی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همراه و هم‌راستا با سیاست‌های مذکور، به عنوان پشتیبان و موتور محرکه کشت‌های قراردادی، نقشی ممتاز در اجرایی شدن طرح مذکور  داشته است.

در برنامه کشت قراردادی گندم که در (۱۷) استان کشور به مساحت ۲۵۰,۰۰۰ هکتار انجام گردید، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با تأمین بیش از (۶۵) هزار تن انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای به ارزش ۶۰۰۰ میلیارد ریال و تحویل آن به کشاورزان مشمول طرح، نقش کلیدی خود را در اجرای این برنامه به خوبی ایفا نموده است.

در برنامه کشت قراردادی برنج نیز که در سال‌جاری به مساحت ۴۵۰۰۰ هکتار در استانهای شمالی کلید خورد، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به عنوان پشتیبان این طرح، تمامی نیازهای نهاده‌ای طرح مذکور شامل: بذور برنج، انواع کودهای کشاورزی و سموم را تأمین نموده است و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۲۰۰ تن بذور برنج و ۲۱۰۰۰ تن انواع کودهای شیمیایی و همچنین بیش از ۹۰۰,۰۰۰ لیتر انواع سموم برای طرح مذکور تأمین و در حال تحویل به کشاورزان عزیز می‌باشد. برآورد می‌شود که برای اجرای این طرح نیز مجموعاً در حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال انواع نهاده‌های کشاورزی توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بدون دریافت وجه تحویل کشاورزان عزیز شود.

در پایان باید اذعان داشت که موفقیت طرح کشت قراردادی منوط به پشتیبانی خوب و مناسب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از آن می‌باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=33384

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.