• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

کسب رتبه برتر کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس

  • کد خبر : 31596
  • 02 اسفند 1400 - 18:40
کسب رتبه برتر کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس
کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در ارزیابی های ۱۴۰۰ فدراسیون ورزش های همگانی توانست رتبه برتر را کسب کند.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط هیئت ورزش های همگانی استان فارس در اختتامیه طرح های ملی سال ۱۴۰۰ فدراسیون ورزش های همگانی که در تاریخ ۲۴ بهمن ماه برگزار شد ، کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در راستای پیگیری مسئولیت اجتماعی و تولید محتوای مجازی عنوان برتر و قابل تقدیر را کسب کرد .

سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : فارس بدلیل میزبانی شایسته مسابقات قهرمانی چوگو کشور و کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس به سرپرستی محمدرضا جعفری در شاخص های ارزیابی فدراسیون ورزش های همگانی با توجه به فعالیت های ورزشی رضوی و تولیدمحتواهای شاخص مسئولیت اجتماعی کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس رتبه شاخص و قابل تقدیر را کسب کرد.
محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در راستای مسئولیت اجتماعی و پیگیری امور فرهنگی و تولیدات محتوای مجازی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) گام بر میدارد.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) در خصوص فضای مجازی می فرمایند: «میتوانید افکار درست را، افکار صحیح را منتشر کنید، پاسخ به اشکالات را ، پاسخ به ابهام‌آفرینی‌ها را در این فضا با استفاده‌ی از این امکان منتشر کنید و میتوانید در این زمینه به معنای واقعی کلمه جهاد کنید.» و در ادامه می فرمایند ، البته «بایستی از شیوه‌ی اخلاقی در این کار پیروی کرد. بایستی حقایق را با منطق قوی، سخن متین و عقلانیّت کامل، همراه با زینت عاطفه و عواطف انسانی، و به‌کارگیری اخلاق منتشر کرد. امروز همه‌‌ی ما بایستی در این میدان حرکت بکنیم؛ هر کدام به نحوی و با سهمی که در این راه داریم.» و ما در این کمیته تمام اهتمام خود را بکار بسته ایم تا در راستای خدمت به جامعه و انجام مسئولیت های اجتماعی  خود برای گروه هدف و افراد در معرض آسیب و احاد جامعه قدم برداریم.

محمدرضا جعفری افزود : در یادواره ۳۱۳ مربی شهید استان فارس با حدود ۴۰ شهید مربی جزء بیشترین استان های دارای مربی شهید کشور را داشت و گام های کوچکی برای معرفی این شهدا برداشته شد و در طرح های نذر خون، نذر ورزشی ، مسابقات عکاسی ، دل نوشته بمناسبت ایام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دیگر مناسبت های ملی و ارزشی برنامه های متعددی را اجرا نمود .

محمد رضا جعفری در ادامه گفت : تولید محتواهای مجازی در سال ۱۴۰۰ با عنایت به تحقق شعار سال ۱۴۰۰ تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی ها، مقام معظم رهبری صورت گرفت و تلاش شد در مناسبت های ملی و مذهبی حضور چشمگیر ورزش های همگانی به تصویر کشیده شود .

محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی و رسانه ای و مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : ضمن تقدیر از رهنمود های رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس جناب مهندس پاک فطرت و همراهی هیئت رئیسه ، روسای هیات های ورزشی درسراسر استان پهناور فارس و کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس، اعلام آمادگی کرد، کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس آماده همکاری و مشارکت با تمام دستگاه های اجرایی و خدمت رسان و آموزشی برای انجام برنامه فرهنگی و اجتماعی است .

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در پایان از هم استانی های عزیز دعوت کرد تا در طرح های مجازی و حضوری ملی و استانی فدراسیون ورزش های همگانی مشارکت و جهت بالابردن فعالیت های بدنی و ارتقای سلامت خود و خانواده شرکت نمایند .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=31596

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.