• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تاکید کرد:

توجه ویژه به تیم های فجر سپاسی و قشقایی در رقابت های پیش رو

  • کد خبر : 30621
  • 12 بهمن 1400 - 14:36
توجه ویژه به تیم های فجر سپاسی و قشقایی در رقابت های پیش رو
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: در کنار توجه به سایر رشته های ورزشی به تیم های فجر سپاسی و قشقایی داریم تا این دوتیم در عرصه رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشند و تلاش داریم تا به صورت ویژه در مدت کوتاه بتوانیم زمین چمن ورزشگاه حافظیه را ترمیم کنیم.

به گزارش سحاب پرس، غلامعلی هنرپیشه رییس هیات فوتبال فارس ضمن تبریک به دکتر حیدر صفر پور مدیر کل جدید اداره ورزش و جوانان استان فارس وتشکر از دکتر حاجی زاده مدیر کل سابق که تلاشهای بسیاری برای موفقیت فوتبال فارس وتیم های فجر وقشقایی در مدت حضور در ورزش فارس داشت ،به ارائه گزارش از عملکرد هیات فوتبال و آمارمسابقات برگزار شده و عملکرد کمیته های مختلف هیات فوتبال در سال جاری پرداخت و گفت: از زمانی که سکان هدایت فوتبال فارس را برعهده داشتم تلاش کردم تا با همدلی و وفاق واستفاده از نیروهای توانمند در جهت رونق فوتبال فارس گام بردارم.

رییس هیات فوتبال فارس کسب عنوان مقام دومی هیات فوتبال فارس در ارزیابی عملکرد هیات های فوتبال کشور که توسط فدراسیون فوتبال صورت میگیرد را از موفقیت های استان وتلاش همکاران وروسای خوب فوتبال شهرستان های فارس در تمام بخش‌ها دانست .

وی در ادامه حمایت از تیم های فوتبال فارس را در عرصه مسابقات وظیفه خود دانست و افزود :فراتر از توان و امکانات هیات درجهت حمایت از تیم های بگی خصوصا فجر سپاسی و شهدای قشقایی گام برداشته این پدر ادامه نیز با همیاری اداره کل این حمایت ها تداوم خواهد داشت و البته باید در نظر داشت که بودجه خاصی از طرف هیچ ارگانی ویا حتی فدراسیون به هیات فارس کمک مالی نشده و هیات فوتبال فارس با همه مشکلات موجود به تنهایی وبا سختی اقدام به تامین منابع مالی مینماید که لازم است اداره کل ورزش از این هیات حمایت لازم انجام دهد.

کورش امامی فر دبیرهیات فوتبال فارس با تبریک به دکتر صفر پور بابت انتصابش بعنوان مدیرکل ورزش وجوانان فارس در این جلسه به عملکرد هیات فوتبال فارس و تعداد مسابقات برگزار شده و انجام کلاسهای مربیگری و داوری جهت علاقه مندان اشاره کرد و به حساسیت برگزاری مسابقات در شرایط سخت کرونا پرداخت و خواستار حمایت اداره کل ورزش از هیات فوتبال فارس در جهت خدمت رسانی بهتر به ورزشکاران رشته پرطرفدار فوتبال در سطح استان شد.

در ادامه جلسه سرکار خانم طهمورثی نائب رئیس هیات فوتبال و مسئول کمیته بانوان اقدام به گزارشی پیرامون مسائل مسابقات فوتبال و فوتسال بانوان و کلاسهای برگزار شده مربیگری استان پرداخت.

قاسم محمدی نیز انتصاب دکتر صفرپور را تبریک واز زحمات دکتر حاجی زاده تشکر نمود وبه ارائه گزارشی در مورد نواقص ورزشگاه حافظیه و پارس و خواستار اقدام جهت ترمیم چمن ورزشگاه حافظیه شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال با اشاره به جایگاه و شأن خبرنگاران وعکاسان ورزشی خواستار تسریع در رفع نواقص موجود در سالن کنفرانس خبری ، تکمیل ومجهز کردن جایگاه خبرنگاران به اینترنت و صندلی های خوب و رفع نواقص در مورد گرمایش و سرمایش نمود ودر ارتباط با اتاق صوت ورزشگاه نیز خواهان پیگیری مدیر کل در جهت ترمیم این اتاق نمود.

حیدر صفرپور ضمن تشکر از حضور اعضای این هیات و موفقیت های فوتبال فارس گفت: تمامی ورزشها برای حقیر بعنوان خادم ورزشکاران حائز اهمیت میباشد و فوتبال به دلیل شوق و شور بیشتر اجتماعی از جایگاه بخصوصی برخوردار میباشد و ابراز امیدواری نمود که با همکاری یکدیگر فوتبال فارس را به جایگاه اصلی آن در کشور برسانند .

مدیر کل جدید اداره ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: تلاشهای خوبی در هیات فوتبال فارس صورت گرفته وبا توجه به شناخت خوبی که از آقای هنرپیشه دارم ، مطمئن هستم که با همکاری اداره کل سعی خواهیم کرد در جهت بهبود شرایط موجود در فوتبال فارس گام های خوبی برداریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس در مورد تیم های فوتبال لیگ نیز اضافه کرد: مسلما تمام توان خود را در کنار توجه به سایر رشته های ورزشی به تیم های فجر سپاسی و قشقایی داریم تا این دوتیم در عرصه رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشند و تلاش داریم تا به صورت ویژه در مدت کوتاه بتوانیم زمین چمن ورزشگاه حافظیه را ترمیم کنیم و البته سایر نواقص هم مرتفع نموده تا تیم فجر در این استادیوم به مصاف رقیبان خود برود.

به گزارش روابط‌عمومی هیات فوتبال استان فارس در این دیدار که غلامعلی هنرپیشه رئیس ، کورش امامی فر دبیر ، خاتون طهمورثی نائب ریئس و قاسم محمدی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال حضور داشتند پیرامون مسائل مختلف بحث و گفتگو گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30621

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.