• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
3
همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی:

ادای احترام رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان فارس به شهدای انقلاب

  • کد خبر : 30611
  • 12 بهمن 1400 - 17:35
ادای احترام رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان فارس به شهدای انقلاب
همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی و اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی رئیس کل دادگستری فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، اعضاي شوراي قضايي و قضات شیراز در مراسم یوم الله 12 بهمن ماه با حضور در گلزار شهدای شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی جشن انقلاب اسلامی را سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی دانست و گفت: هم اکنون با نقش والای ولایت فقیه و رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، صیانت از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی نهضتی امید بخش در سراسر جهان در جریان و حرکت است که درخشش آن امروز مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر را به ملت ایران اسلامی و همه فجر آفرینان تبریک گفت و یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای گلگون کفن و والامقام انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای حریم حرم اهل بیت (علیهم السلام )در طلیعه چهل و سومین سال از حیات پربار انقلاب اسلامی گرامی داشت .
حجت الاسلام والمسلمین موسوی ، اقتدار و استقلال امروز کشور را مرهون خون شهدای والا مقام خواند و افزود: خدمت به شهدا توفیق است که خداوند به بندگان خاص خود عطا می نماید.
گفتنی است در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و سیاسی استان فارس نیز حضور داشتند ؛ مسئولان قضایی استان ضمن گرامیداشت یاد شهدا با نثار شاخه های گل بر آرامگاه شهداء به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30611

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.