• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

برگزاری جلسه آموزشی، توجیهی مامورین قرائت کنتور آبفا شیراز

  • کد خبر : 28841
  • 07 دی 1400 - 11:39
برگزاری جلسه آموزشی، توجیهی مامورین قرائت کنتور آبفا شیراز
برای اولین بار، امکان ثبت دقیق وضعیت مکانی محل نصب کنتور بر روی سامانه GIS توسط مأمورین قرائت کنتور در آبفا شیراز انجام می شود.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، با عنایت به لزوم ارائه راهکارها و پیشنهاد‌ها جهت بهبود روند قرائت کنتور مشترکین مناطق آبفا شیراز، دوره آموزشی به همین منظور در تالار آب منطقه یک شرکت آب و فاضلاب شیراز با حضور تمامی مأمورین قرائت کنتور مناطق برگزار شد که در این دوره آموزشی، جانمایی محل قرار گرفتن کنتور در املاک مشترکین همزمان با قرائت کنتور و ثبت GPS آموزش داده شد.
در این دوره آموزشی معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا شیراز مأمورین قرائت کنتور را سفیران شرکت آب و فاضلاب شیراز خواند. ساسان سلیمانی در مورد برگزاری این دوره آموزشی – توجیهی ابراز داشت: برای اولین بار امکان ثبت دقیق وضعیت مکانی محل نصب کنتور بر روی سامانه GIS توسط مأمورین قرائت کنتور در شیراز صورت گرفته است.
وی در ادامه گفت: برای جلوگیری از بروز اشتباه ثبت موقعیت مکانی دستگاه اندازه‌گیری مصرف، به‌صورت آنلاین در دو دوره متوالی انجام می‌شود تا در صورت بروز خطا در محل ثبت اطلاعات بلافاصله و بر خط به کنتور خوان اطلاع داده شود.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شیراز تصریح کرد: در این جلسه به همکاران توضیح داده شد برای ثبت دقیق وضعیت مکانی محل نصب کنتور بر روی سامانه GIS شرکت نیاز است که برنامه GIS شرکت و همچنین اینترنت دستگاه قرائت مأمورین روشن باشد.
در این دوره آموزشی، علاوه بر دقت در قرائت کنتور بر حسن رفتار و نحوه برخورد با مشترکین به‌عنوان نمایندگان شرکت آب و فاضلاب شیراز توسط مأمورین قرائت کنتور تأکید شد. از دیگر موارد ذکرشده در این دوره آموزشی گرفتن عکس از کنتور و دقت در وجود انشعابات غیرمجاز بود.
این دوره آموزشی برای توجیه بیش از ۱۳۰ نفر از مأمورین قرائت کنتور به همراه روسای ادارات تشخیص و توزیع مناطق بود. تدریس این دوره آموزشی را ساسان سلیمانی، معاون خدمات مشترکین و درآمد، ساسان فرج پور، مدیر دفتر نظارت بر درآمد و وصول مطالبات، علی ثابت، مدیر دفتر خدمات مشترکین محمد صالح زاده، کارشناس تحلیلگر سیستم‌های اطلاعات مکانی بر عهده داشتند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28841

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.