• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

مطالبات برای تحقق حقوق ورزشکاران نابینا و کم بینا

  • کد خبر : 28250
  • 29 آذر 1400 - 13:17
مطالبات برای تحقق حقوق ورزشکاران نابینا و کم بینا
رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: مطالبات عزیزان ورزشکار نابینا در تمام سطوح پیگیری خواهد شد تا بتوان قدم هایی برای ارتقای ورزش نابینایان و کم بینایان در استان فارس برداشت و این روند شتاب بهتری بگیرد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس در جلسه ای در کمیسیون تخصصی اجتماعی، فرهنگی ،ورزشی شورای اسلامی کلان شهر شیراز با موضوع بررسی مسائل و مشکلات تیم های ورزشی هیئت نابینایان و کم بینایان با حضور حمید آزرمی رئیس و محمود ترابی دبیر هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس برگزار شد.

در این جلسه بعد از پخش کلیپ توانمندی های رشته های مختلف ورزشی نابینایان و کم بینایان حمید آزرمی با تشریح شرایط کنونی هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان فارس در کشور گفت: هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس درخواست فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای رفع نیازهای ورزشی نابینایان و کم بینایان در شیراز را دارد.

حمید آزرمی گفت : با توجه به افتخار آفرینی ورزشکاران نابینا و کم بینا در مسابقات پاراآسیایی بحرین و کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال نابینایان در ادوار مختلف کشور و افتخارات جهانی نگاه ها را به ورزش نابینایان و کم بینایان در کشور تغییر داده است و تعداد قابل توجهی از مدال های ورزشکاران کشورمان را عزیزان نابینا بدست آورده اند همچنین بیشتر اعضا و مربی تیم ملی فوتبال نابینایان از فارس هستند.

رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس در ادامه با تشریح وضعیت کنونی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس مطالبات عزیزان ورزشکار نابینا در تمام سطوح پیگیری خواهد شد تا بتوان قدم هایی برای ارتقای ورزش نابینایان و کم بینایان در استان فارس برداشت و این روند شتاب بهتری بگیرد.

در ادامه اعضای کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی کلان شهر شیراز با مطرح کردن مباحث مختلف به اتفاق رای اکثریت اعضاء بر حمایت از ورزش نابینایان و کم بینایان دادند و مقرر گردید کمیته ورزشی شورای شهر شیراز با همکاری هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس، طرح جامعی جهت ساخت پارک تخصصی ورزشی نابینایان مجهز به امکانات مورد نیاز و به روز تهیه و برای بودجه سال ۱۴۰۱ در یکی نقاط شهر شیراز پیشنهاد ومصوب کند .

همچنین مصوب شد که برای تمام رشته های ورزشی نابینایان و کم بینایان تازمان ساخت و بهره برداری از مجموعه پارک تخصصی و ویژه نابینایان به اندازه نیاز برای تمام تیم های ورزشی نابینایان از مجموعه های مختلف ورزشی و فرهنگسرا ها درنقاط مورد نیار سهم مکانی و زمانی به طور رایگان در نظر گرفته شود .

همچنین در ادامه مقرر گردید اعضای محترم کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز جهت کمک به ساماندهی سالن ورزشی ولایت ، بازدید و دیداری با ورزشکاران دراولین فرصت درمحل همین مجموعه ولایت داشته باشند

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28250

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.