• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
9
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز؛

رزمایش پیامبر اعظم(ص)۱۷ نشان دهده آمادگی در برابر تهدیدات دشمن است

  • کد خبر : 28189
  • 27 آذر 1400 - 8:25
رزمایش پیامبر اعظم(ص)۱۷ نشان دهده آمادگی در برابر تهدیدات دشمن است
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص )17 با حضور گردانهای بیت المقدس وکوثر در تاریخ 27 و 28 آذر ماه برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار محمد بهادر علی پور پیرامون این رزمایش گفت: ناحیه ثارالله (ع ) شیراز با استعداد ۳ گردان بیت المقدس ۷۹۶و ۷۹۸ و پیشکسوتان و یک گردان کوثر۹۰۴ به اجرای رزمایش می پردازند.
وی افزود: گردان ۷۹۸بیت المقدس با تاکتیک دفاعی و گردان ۷۹۶ بیت المقدس و کوثر امدادی وگردان پیشکسوتان با تاکتیک دفاع از مقربه اجرای ماموریت می پردازند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع )شیراز اضافه کرد: گردان ۷۹۸ در منطقه عمومی باغ فدک نسبت به اجرای تاکتیک کمین و ضد کمین ،پدافند دورادور ، ایست و کنترل ،دفاع از مقرهای حساس کنترل معابر وصولی پرداخته و گردان ۷۹۶ در منطقه عمومی دشت ارژن وخان زنیان با سناریو امدادی به اجرای برنامه با فرض حمله هوایی به مناطق مسکونی و سپس به اجرای کنترل معابر وصولی وحفاظت از اماکن می پردازد.
سرهنگ علیپور ادامه داد: گردان کوثر خواهران نیز در منطقه عمومی رزمایش به اجرای رزمایش امدادی با فرض وقوع زلزله و بمباران هوایی می پردازد.
وی با بیان اینکه هدف از اجرای این گونه رزمایشات حفظ وانسجام وامادگی همه جانبه در برابر تهدید ات دشمنان انقلاب است، بیان کرد: گردانهای بسیج گوش به فرمان ولی امر مسلمین وسلسله مراتب فرماندهی درسپاه آمادگی هر گونه مقابله با تهدیدات سخت،نیمه سخت ونرم دشمن را دارند وعلاوه بر عرصه های دفاعی وامنیتی در عرصه های جهادی ،عمرانی ،سازندگی وخدمت رسانی به مردم پیش قدم بوده ودر هر جایی که انقلاب نیاز داشته باشد داوطلبانه عاشق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب ومردم همیشه در صحنه خواهند بود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28189

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.