• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

استقبال از ورزشکاران نابینا و کم بینا فارس در مسابقات پاراآسیایی بحرین

  • کد خبر : 27797
  • 18 آذر 1400 - 12:20
استقبال از ورزشکاران نابینا و کم بینا فارس در مسابقات پاراآسیایی بحرین
مدال آوران و ورزشکاران نابینا و کم بینا مسابقات پاراآسیایی بحرین در بین استقبال گرم مردم ، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس، مسئولین استانی و شهرستانی و رئیس و هیئت رئیسه ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس وارد شیراز شدند .

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس قهرمانان ، مدال آوران و نمایندگان شایسته کم بینا و نابینای استان فارس در بین استقبال گرم مردم و رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شدند.

حمید آزرمی در حاشیه استقبال از افتخار آفرینان پارا آسیایی بحرین ضمن تقدیر و اهدا گل به نمایندگان شایسته فارس گفت: هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس با چهار نماینده و دو مربی در این رقابت ها حاضر بود که به لطف خدا و تلاش های این عزیزان برای کشور و فارس افتخار آفریدند، خانم نرگس کریمی در مسابقات دو میدانی و در رشته ۸۰۰ متر مدال طلا و در ۴۰۰ متر در کلاس t11 مدال نقره برای کشور عزیزمان کسب نمود، همچنین آقای ابوالفضل شریفی در رشته دو ۱۰۰ متر ، ۲۰۰ متر و پرس طول مدال برنز کسب کرد و محدثه رمضانی در رشته های ۱۰۰ متر ، ۲۰۰ متر و پرش طول در عین شایستگی حائز مقام چهارم مسابقات شد همچنین جبار زاده دیگر نماینده شایسته استان فارس از تیم گلبال بانوان بود که مدال نقره رسید .

رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس با تقدیر از تلاش های شایسته قهرمانان نابینا و کم بینا فارس در مسابقات پاراآسیایی بحرین افزود: افتخارات عزیزان نابینا و کم بینا برگ زرین دیگری را برای فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینا و هیئت فارس رقم زد .

وی اضافه کرد: با عنایت به شرایط موجود عزیزان ورزشکاران نابینا و کم بینا ، تسهیل در اختیار گذاشتن امکانات لازم و دسترس پذیری ورزشگاه ها و امکانات از اولیت های هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان است .

آزرمی تاکید کرد: ورزشگاه ولایت واقع در کوچه ۳۸ خیابان فتح المبین برای عزیزان نابینا و کم بینا در نظر گرفته شده است که ضمن دعوت از ورزشکاران ،خانواده و مربیان عزیزان نابینا و کم بینا این مجموعه پذیرای این عزیزان است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=27797

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.