• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از ارائه خدمات دندان پزشکی گروه جهادی منتظران ظهور به زندانیان استان

  • کد خبر : 25895
  • 01 آبان 1400 - 17:29
تقدیر رئیس کل دادگستری استان  فارس از ارائه خدمات دندان پزشکی گروه جهادی منتظران ظهور به زندانیان  استان
رئیس کل دادگستری استان فارس با حضور در زندان مركزي شیراز از نزدیک در جریان ارائه خدمات دندانپزشکی توسط گروه جهادی منتظران ظهور قرار گرفت.

به گزارش سحاب پرس، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در حاشیه این بازدید با تقدیر از اقدام خداپسندانه این گروه جهادی که شامل ۴۴ تن از دندانپزشکان مجرب و دستیاران می باشند گفت: مطابق دستورالعمل ریاست معظم قوه قضائیه در بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی در خدمت رسانی به زندانیان، برنامه ریزی های مناسبی در این راستای دریافت خدمات مختلف انجام شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به اینکه پزشکان و دندانپزشکان پیشتاز ارائه خدمات جهادی در زندان ها بوده اند گفت: تجهیز کارگاه های اشتغال زایی و همچنین کمک به آزاد سازی زندانیان نیز بخش دیگری از کمک گروه های جهادی است.

وی با بیان این که خدمت به زندانیان در حوزه درمان، بازاجتماعی کردن زندانیان وتوجه به آزاد سازی زندانیان معسر یکی از اقدامات خیر خواهانه است گفت: این میزان توجه به زندانیان که در قالب دستورات ویژه از سوی ریاست معظم قوه قضائیه نیز پیگیری می گردد بی نظیر است و این امر نشان دهنده توجه به حقوق زندانیان و کرامت آنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آزادی ۱۲ تن از زندانیان مالی و جرائم غیر عمد با کمک یکی از مؤسسات خیریه به مناسبت هفته وحدت گفت: گروه جهادی دندانپزشکان منتظران ظهور نیز نسبت به آزادی ۱۵ زندانی معسر و مالی تعهد داده اند.

وی همچنین از موافقت اعطای تسهیلات اشتغال به کار ۵۰ نفر از زندانیان در ایام هفته وحدت خبر داد و ضمن بازدید از بند نسوان با آزادی و مرخصی ٢٧ نفر ، اشتغال به کار و حرفه آموزی ٩ نفر ، اعطای پایان حبس ٢ نفر و آزادی تحت نظارت الکترونیکی ٢ نفر از مددجویان این زندان نیز موافقت کرد.

همچنین پیشنهاد عفو موردی و آزادی مشروط برای ١٠ نفر نیز مطرح که مقرر گردید زمینه آن در اسرع وقت فراهم شود.

گفتنی است با حضور ۴۴ دندانپزشک و دستیار گروه جهادی منتظران ظهور به مناسبت هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی ( ص ) طی ۴ روز ۴ هزار خدمت دندان پزشکی به زندانیان استان فارس ارائه می گردد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25895

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.