• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
5

اخبار پلیس فارس – ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 25189
  • 24 مهر 1400 - 21:35
اخبار پلیس فارس – ۲۴ مهرماه  ۱۴۰۰

هوشیاری پلیس مانع از فروش نهاده دامی یارانه ای در بازارآزاد شد فرمانده انتظامی “فسا” از کشف ۱۵ تن ذرت دام در آن شهرستان خبر داد که با هوشیاری ماموران، قبل از توزیع خارج از شبکه توقیف شد. سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: افسران […]

هوشیاری پلیس مانع از فروش نهاده دامی یارانه ای در بازارآزاد شد

فرمانده انتظامی “فسا” از کشف ۱۵ تن ذرت دام در آن شهرستان خبر داد که با هوشیاری ماموران، قبل از توزیع خارج از شبکه توقیف شد.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: افسران پلیس آگاهی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل ذرت دام که از استان خوزستان به مقصد شهرستان خفر بارگیری شده بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی با ترفندهای خاص پلیسی مطلع شدند صاحب بار نهاده دامی را با قیمت یارانه‌ای جهت استفاده برای واحد مرغداری در شهرستان خفر خریداری ولی به نرخ آزاد در شهرستان فسا پیش فروش کرده است.

فرمانده انتظامی “فسا” با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: کامیون روانه پارکینگ و راننده با پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ “قسام” خاطر نشان کرد: با دستور مرجع قضائی نهاده دامی مشکوفه جهت بازگشت به شبکه توزیع، تحویل اداره جهاد کشاورزی شهرستان شد.

کشف  کالای قاچاق میلیاردی  در “کوه چنار”

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ “لطف‌الله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان  کوه‌چنار هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴۸ عدد کیبورد، ۶ دستگاه کیس، ۱۱ دستگاه مانیتور، ۱۱ دستگاه پرینتر، ۲۷ دستگاه لپ تاپ، ۳۵ دستگاه موس، ۲۵ دستگاه آداپتور و ۲۷۸ عدد ادکلن خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

دیدار با خانواده شهید “هوشیار” در پاسارگاد

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد به همراه تعدادی از کارکنان انتظامی، بخشدار و اعضای شورای شهر با خانواده شهید “داریوش هوشیار” دیدار و از مادر وی دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مصطفی توکلی” در این دیدار بیان کرد: چه سعادتمند بودند این شهیدان که دین خود را به اسلام و ملت شریف ایران ادا کرده و به جایگاه مجاهدین و شهدای اسلام شتافتند.

وی تکریم و تعظیم خانواده‌های شهدا را وظیفه همه مسئولان دانست و افزود: خدمت به این خانواده ها افتخاری بزرگ برای همه بوده که امیدوایم بتوانیم با خدمتگذاری خالصانه دین خود را به شهدای گرانقدر ادا کنیم.

گفتنی است در پایان این دیدار با تقدیم لوح تقدیر و هدایا از مادر شهید تجلیل به عمل آمد.

جاساز ۱۹ کیلو تریاک در کف خودرو لو رفت

فرمانده انتظامی “داراب” از توقیف یک سواری پژو روا و کشف ۱۹ کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو روا مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۱۹ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه ای در کف خودرو و صندوق عقب جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ “نوشاد” با بیان اینکه در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضائی شد، تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

۶۵ تن ذرت قاچاق در “مرودشت” کشف شد

فرمانده انتظامی “مرودشت” از توقیف ۴ دستگاه کامیون کشنده حامل ۶۵ تن ذرت خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی مرودشت حین کنترل خودروهای عبوری به ۴ دستگاه کامیون کشنده حامل بار ذرت مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودروها ۶۵ تن ذرت خارجی قاچاق کشف کردند، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله مکشوفه 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان داشت: در این خصوص ۴ راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

تجلیل از بازنشستگان  ناجا در نماز جمعه

فرمانده انتظامی لارستان روز گذشته پس از پایان نماز جمعه از بازنشستگان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “داود امجدی” در حاشیه این تجلیل که با حضور امام جمعه برگزار شد، بیان کرد: ایثارگری، فداکاری و از خود گذشتگی شما در سطح جامعه احساس می‌شود و از افتخارات شما خدمت صادقانه به مرز و بوم ایران اسلامی می‌باشد.

در پایان این مراسم توسط فرمانده انتظامی و امام جمعه به رسم یادبود از تلاش‌های شبانه روزی بازنشستگان در طول ۳۰ سال خدمت تقدیر و تشکر و هدایایی اهدا شد.

کشف ۱۷ راس گاو  قاچاق در “ممسنی”

فرمانده انتظامی “ممسنی” از کشف ۱۷ راس گاو قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمد نیکبخت” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی “ممسنی” حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون حامل گاو مشکوک و آن را برای بررسی بیبشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از آن کامیون ۱۷ راس گاو قاچاق و فاقد هرگونه مدارک بهداشتی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی “ممسنی” با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کشف ۱۸ تن چوب قاچاق در”خرامه”

فرمانده انتظامی “خرامه” از توقیف ۲ دستگاه کامیون و کشف ۱۸ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “زمان‌اله کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران انتظامی خرامه هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون حامل بار چوب مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون‌ها ۱۸تن چوب قاچاق کشف و در این خصوص دو نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ “کریمی” با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۲ دستگاه ماینر قاچاق در “لارستان”

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف ۱۲ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.      

سرهنگ “داود امجدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی “دهکویه” لارستان با اقدامات فنی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۲ دستگاه ماینر خارجی قاچاق با متعلقات مربوطه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی “لارستان” با بیان اینکه کارشناسان ارزش ماینرهای قاچاق کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ “امجدی” با بیان اینکه مبارزه با استخراج ارزهای دیجیتال غیرمجاز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

سرقت در شیراز و کشف در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق توسط ماموران پاسگاه “دادین” خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران  پاسگاه “دادین” کازرون حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت که حرکات مشکوکی داشت دستور ایست دادند.

وی عنوان کرد: ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند موتورسیکلت را توقیف  و راکب را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه در استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد موتورسیکلت سابقه سرقت از شیراز دارد، گفت: راکب برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دیدار رئیس و اعضای شورای شهر ” سرچهان” با فرمانده انتظامی

رئیس شورای اسلامی سرچهان به اتفاق جمعی از اعضای شورای شهر با فرمانده انتظامی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری پلیس، مهندس “علیپور” رئیس و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر سرچهان با سرهنگ “لشکری” دیدار و از زحمات شبانه‌روزی سبزپوشان در تامین نظم، امنیت و آرامش مردم قدردانی کردند.

بازدید فرمانده انتظامی “کازرون” از کتابخانه  امام حسن مجتبی (ع)/ تاکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی

فرمانده انتظامی  کازرون در معیت هیئت همراه از کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) بازدید و بر ترویج فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار خانم  “مریم رضایی گرجایی” مدیر کتابخانه  سلامت اجتماعی جامعه و نعمت ارزشمند امنیت را مرهون تلاش‌های ارزنده نیروی انتظامی دانست.

در ادامه سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” اظهار داشت: هر مقدار فرهنگ کتابخوانی در جامعه افزایش یابد و مردم به سمت کتاب خواندن بروند شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

وی افزود: مطالعه باعث ارتقاء رعایت حقوق شهروندی در جامعه می‌شود و در ماموریت‌های ناجا فرهنگ سازی و ارتفاء امنیت اجتماعی و آموزش شهروندان به طور ویژه در دستور کار می‌باشد.

گفتنی است در حاشیه این دیدار  فرمانده و کارکنان انتظامی از بخش‌های مختلف این کتابخانه بازدید کردند.

تجلیل از عملکرد پلیس توسط رئیس دادگستری

رئیس دادگستری “خفر” با حضور در ستاد فرماندهی این شهرستان از زحمات فرمانده و پرسنل انتظامی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، رئیس داگستری خفر در این دیدار تعامل بین این دو مجموعه را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: دادگستری در انجام ماموریت‌هایی که در راستای ایجاد امنیت توسط مجموعه انتظامی انجام می‌گردد یار و پشتیبان آنان خواهد بود.

دیدا ر رئیس اداره “صمت”، رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی با فرمانده انتظامی جهرم

رئیس اداره “صمت” به همراه جمعی از مسئولین اصناف با فرمانده انتظامی جهرم دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، در این دیدار رئیس اتاق اصناف  آقای “جابر قنبرزاده” با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان همواره همراه و همیار نیروی انتظامی هستند، افزود: در حال حاضر با تلاش و همت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، شاهد وجود امنیت پایدار در کشور هستیم.

در ادامه سرهنگ “خسرو رزمجویی” اظهار داشت: اصناف و کسبه همواره تعامل خوبی با نیروی انتظامی داشته اند و استمرار این تعامل را وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه اصناف نقش تاثیرگذاری در برقراری امنیت دارند، افزود: مشارکت این دو مجموعه اقدام ارزشمندی است که منفعت آن شامل حال همه شهروندان می‌شود و با جلب بیشتر مردم به همکاری با ناجا، امنیت اجتماعی را ارتقاء می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطر نشان کرد: بدون تعامل و همکاری تمام اقشار جامعه با نیروی انتظامی، نمی‌توانیم امنیت را به طور کامل در سطح جامعه برقرار کنیم و نتیجه این تعامل، از بین رفتن بسیاری از ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی است. رئیس پلیس جهرم با بیان اینکه کسبه و بازاریان در بحث پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی می‌توانند پلیس را در انجام ماموریت خود یاری کنند، ابراز امیدواری کرد که تعاملات گسترش داشته باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25189

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.