• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

حضور ابراهیم عزیزی نماینده منتخب مردم شیراز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز

  • کد خبر : 2450
  • 08 اردیبهشت 1399 - 18:58
حضور ابراهیم عزیزی نماینده منتخب مردم شیراز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز ، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جهت بازدید از زیرساختهای منطقه ویژه اقتصادی شیراز با نادر طیبی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز از نزدیک دیدار کرد. در این دیدار طیبی به شرح امتیازات سرمایه گذاری در منطقه ویژه پرداخت و اشاره […]

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز ، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جهت بازدید از زیرساختهای منطقه ویژه اقتصادی شیراز با نادر طیبی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز از نزدیک دیدار کرد.

در این دیدار طیبی به شرح امتیازات سرمایه گذاری در منطقه ویژه پرداخت و اشاره ای هم به اهم فعالیتهای انجام شده در منطقه طی سالیان گذشته داشت.

در حاشیه این دیدار ابراهیم عزیزی از کارخانه آماده بهره برداری شایان دیزل صنعت پارس که قرار است در زمینه تولید انواع کشنده و کامیون فعالیت کند، دیدار کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این کارخانه که مهمترین آن در این مرحله عدم نقدینگی لازم و سرمایه در گردش بود قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد ابتدا مکاتبات لازم با بانکهای عامل صورت گرفته و در اولین فرصت جلسه ای با حضور عزیزی، طیبی، قلی زاده مدیرعامل کارخانه و مدیران بانک صنعت و معدن و بانک صادرات که مراودات مالی بیشتری با این واحد دارند، جهت مرتفع ساختن مشکلات این واحد تشکیل گردد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2450

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.