• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
وزیر کشور؛

سامانه‌ای برای ارائه پیشنهادات مردم طراحی شود

  • کد خبر : 88907
  • 07 اسفند 1402 - 14:16
سامانه‌ای برای ارائه پیشنهادات مردم طراحی شود
وزیر کشور با تأکید بر اینکه باید سامانه‌ای طراحی شود تا مردم پیشنهادهایشان را جهت رفع مشکلات ارائه دهند، گفت: باید منابع مالی هم برای اجرای ایده‌های مردم پیش‌بینی شود.

احمد وحیدی امروز، ۷ اسفند در آیین افتتاحیه برخی پروژه‌های بزرگ در شیراز، ضمن تقدیر از اقدامات خوبی که در این شهر جهت رفاه مردم انجام شده است، گفت: مردم عزیز و شریف ما باید از این خدمات مطلع باشند، چون ممکن است گذر همه مردم به همه نقاط شهر نرسد و متوجه حجم بالای این خدمات نشوند.

وی افزود: شهری که جنت تراز است، شهر راز و سومین حرم اهل بیت(ع) لقب گرفته است، باید همه زیبایی‌های لازم را داشته باشد، اما می‌بینیم که بعضی محلات هنوز وضعیت خوبی ندارند، هر چند می‌دانیم اقدامات مثبتی در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: هیچ محله مشکل‌داری نباید داشته باشیم. محلات باید دسته‌بندی شوند و مسائل مختلفشان رفع شود. پرداختن به محلات محروم خیلی مهم است.

وزیر  کشور ادامه داد: از مولفه‌های دیگر شهری مثل شیراز این است که نباید در آن، گدایی را سر چهارراه‌ها ببینیم. آسیب‌های اجتماعی باید جای خود را به موج نشاط و شادی در تمام محلات بدهد.

وی با تاکید بر اینکه همه این اتفاقات خوبی که در این شهر رخ داده است، محصول همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف است و این همدلی‌ها معجزه می‌آفریند، گفت: ما مسئولان باید همیشه این را در ذهن داشته باشیم که مشکلات کوچک هم مشکل هستند و هر چیزی که برای یک شهروند، مشکل قلمداد شود، باید مشکل مسئولان باشد. مردم باید کاملا احساس کنند که مسئولان پای کار مشکلاتشان هستند.

وحیدی گفت: باید سامانه‌ای طراحی شود تا مردم پیشنهادهایشان را جهت رفع مشکلات ارائه دهند و منابع مالی هم برای اجرای ایده‌های مردم پیش‌بینی شود.

وزیر کشور در پایان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این پیوستگی بین ملت و مسئولان را روز جمعه پای صندوق‌های رای، بیش از پیش مشاهده کنیم، گفت: این احساس یکی بودن بین مردم و مسئولان، بیش از پیش مورد نیاز است. همه باید این نزدیکی را احساس کنند و مردم هم ان‌شاءالله با حضور پرشور پای صندوق‌های رای، نشان خواهند داد که قدردان خدمتگزاران خود هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88907

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.