• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

تأکید وزیر کشور بر لزوم امانتداری مجریان انتخابات

  • کد خبر : 88947
  • 07 اسفند 1402 - 21:14
تأکید وزیر کشور بر لزوم امانتداری مجریان انتخابات
وزیر کشور بر صیانت و امانتداری از تک تک آرا تاکید کرد و گفت: دست‌اندرکاران باید از هر رای به عنوان حق‌الناس پاسداری کنند.

احمد وحیدی امروز، ۷ اسفند با حضور در جمع دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در شیراز که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در ۴۵ سال پر افتخار جمهوری اسلامی، بازیگر اصلی حماسه‌ها مردم ما هستند که این امانت را بر دوش کشیده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز در یک نقطه جدید و فصل نویی از انقلاب قرار داریم، گفت: در گام دوم انقلاب، باید بتوانیم آن را به نتایج و اهداف بلند مدت خود برسانیم. مردم عزیز ما که پیوندهای عظیم با امام، رهبر، شهدا و جانبازان بسته‌اند، از این امانت مراقبت می‌کنند تا آن را به دست امام زمان(عج) برسانند.

وحیدی افزود: امروز فصل نوین دیگری برای انقلاب ما آغاز شده است که در آن ملت ما در یک زور آزمایی دیگر مقابل جبهه کفر و شرک به میان خواهد آمد.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز بزنگاه شناخت دوست از دشمن است، اضافه کرد: بزرگترین نقطه قوت ملت ما همواره همین بوده که خیلی خوب دوست را از دشمن تشخیص می‌دهد.

وی خطاب به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با تاکید بر لزوم امانتداری گفت: دست‌اندرکاران باید از هر رای به عنوان حق‌الناس پاسداری کنند. مسئولیت مهمی بر عهده شما گذاشته شده است و باید بتوانید یک انتخابات در نهایت سلامت و امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار کنید.

وزیر کشور در پایان با بیان اینکه کشور ما رو به رشد است و حرف کسانی که یأس‌آفرینی می‌کنند را نباید گوش کرد، گفت: درست است که در بحث معیشت مردم اشکال وجود دارد، اما نباید این مسئله معیشت بر همه کارهای بزرگ دیگری که در کشور انجام می‌شود، سایه بیفکند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88947

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.