• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
9

مدیرکل نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه های دادستانی کل کشور از زندان های شمال و جنوب فارس بازدید کرد

  • کد خبر : 23895
  • 16 شهریور 1400 - 20:51
مدیرکل نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه های دادستانی کل کشور از زندان های شمال و جنوب فارس بازدید کرد
دکتر جلالی مدیرکل نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه های دادستانی کل کشور با حضور اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس از زندان های داراب، فسا، لارستان، جهرم، مرودشت، آباده، اقلید و بوانات بازدید کرد.

به گزارش سحاب پرس، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس در جمع زندانیان داراب، هدف از حضور بازرسین قوه قضائیه از زندان را بررسی و نظارت بر نحوه خدمت رسانی و بررسی معضلات و مشکلات قضایی زندانیان و رعایت حقوق شهروندی دانست و افزود: کلیه درخواست ها جمع آوری و دستورات لازم صادر خواهد شد.
مدیرکل زندان های فارس از زحمات مجموعه قضایی شهرستان های داراب و زرین دشت، به لحاظ تعامل خوب و توجه به مجموعه زندان و حل مشکلات زندانیان قدردانی کرد و گفت: تمامی مشکلات و موارد توسط دادستان شهرستان به صورت ویژه بررسی و مرتفع می گردد و از این لحاظ در این شهرستان مشکلی وجود ندارد.
وی افزود: یکی از دلایل گرایش زندانیان این شهرستان به جرم مشکلات اقتصادی و بیکاری است و از مسؤولین قضایی، اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان را خواستار شد.
جلالی مدیرکل نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه های دادستانی کل کشور ضمن بازدید از نقاط مختلف زندان در جمع زندانیان حاضر و با آنان در زمینه مسائل قضایی، بهداشتی، رفاهی،فرهنگی و رعایت حقوق شهروندی گفتگو و کلیه مشکلات و درخواست های آنان را بررسی و مکاتبات و تقاضاهای آنان را جمع آوری کردند.
وی همچنین زندانیان را به استفاده مفید از ایام حبس جهت پرورش فکر و اصلاح رفتار و شرکت در برنامه های اصلاحی و تربیتی و فعالیت در جلسات قرآنی و آموزشی تشویق کرد.
دکتر جلالی مدیرکل نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه های دادستانی کل کشور در بازدید از زندان لارستان از کلیه اندرزگاه ها و اماکن زندان سرکشی و به صورت چهره به چهره با کلیه زندانیان ملاقات و مسائل و مشکلات حقوقی آنان را مورد بررسی قرار داد.
جلالی در این بازدید ضمن قدردانی از ابراهیمی دادستان لارستان و اظهار رضایت کلیه زندانیان این حوزه از رسیدگی به مشکلات قضایی آنان اظهار امیدواری و تاکید داشت دیگر حوزه های قضایی نیز با افزایش حضور خود، مشکلات زندانیان حوزه مربوطه را مرتفع نمایند.
در پایان این بازدید مدیرکل نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه های دادستانی کل کشور ضمن شایسته دانستن اقدامات در حوزه فرهنگی، از خدمات ارزنده و خالصانه و پیگیری مشکلات قضایی زندانیان توسط رئیس و کارکنان زندان لارستان و اظهار رضایت حداکثری زندانیان قدردانی کرد.

بازدید نماینده ویژه دادستانی کل کشور از زندان مرودشت

دکتر جلالی مدیرکل نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه های دادستانی کل کشور با حضور اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس و محمد زارع دادستان وسید علیرضا سجادیان رئیس زندان مرودشت، از کلیه اندرزگاه ها و قسمت های مختلف این زندان بازدید و با زندانیان ملاقات کرد.
شایان ذکر است مدیرکل نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه های دادستانی کل کشور در بازدید از زندان های اقلید، آباده و بازداشتگاه بوانات و فسا چهره به چهره مشکلات زندانیان را بررسی و دستورات لازم صادر کرد.
مدیرکل نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه های دادستانی کل کشور، امروز از بازداشتگاه قیروکارزین و زندان های فیروزآباد، کازرون و نورآباد بازدید بعمل می آورند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23895

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.