• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7
مدیرکل ثبت فارس:

استفاده از ظرفیت های موجود جهت تسهیل ارائه خدمات ثبت شرکت ها و مؤسسات در سال جدید

  • کد خبر : 2240
  • 03 اردیبهشت 1399 - 19:39
استفاده از ظرفیت های موجود جهت تسهیل ارائه خدمات ثبت شرکت ها و مؤسسات در سال جدید
سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت فارس ابراز داشت: نیل به اهداف جهش تولید منوط به بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی می باشد و این امر اهمیت مقوله ثبت شرکت ها و لزوم توجه هر چه بیشتر به این بخش در ادارات ثبت اسناد و املاک را ضروری می نماید و در همین راستا برنامه این اداره کل در سال جاری را سرعت و دقت در ارائه خدمات به متقاضیان در تحقق اهداف فوق برشمرد.


سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره به عملکرد اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری شیراز در سال گذشته خاطر نشان ساخت: ثبت ۳ هزار و ۸۳۷ شرکت و مؤسسه در اداره ثبت شرکت های شیراز گوشه ای از اقدامات صورت پذیرفته در این اداره در راستای اجرای برنامه های سازمانی بوده است.
وی افزود: از این میزان تعداد ۱ هزار و ۴۸۷ شرکت سهامی خاص، ۱ هزار و ۳۶۳ شرکت با مسؤلیت محدود، ۴۱۹ شرکت تعاونی و ۷ شرکت تضامنی و نیز تعداد ۵۶۱ مؤسسه غیرتجاری در این مدت به ثبت رسیده است.
مدیرکل ثبت فارس همچنین با اشاره به کاهش مدت زمان رسیدگی و پاسخگویی به امور متقاضیان در امور ثبت شرکت ها در این استان، این امر را در مبحث تعیین نام کمتر از یک روز، تأسیس یک روز و انحلال و تغییرات دو روز برشمرد و از تداوم سرعت بخشی در فرایندهای ثبت شرکتها با هدف تکریم مراجعین در سال جاری خبر داد.
هاشمی ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) ابراز داشت: نیل به اهداف جهش تولید منوط به بهبود در فضای کسب و کار و رونق اقتصادی می باشد و این امر اهمیت مقوله ثبت شرکت ها و لزوم توجه هر چه بیشتر به این بخش در ادارات ثبت اسناد و املاک را ضروری می نماید و در همین راستا برنامه این اداره کل در سال جاری را سرعت و دقت در ارائه خدمات به متقاضیان در تحقق اهداف فوق برشمرد.
وی تصریح نمود: با التفات به این که استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در ادارات ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری و ارائه مطلوب خدمات به جامعه در این بخش پیش شرط حرکت در مسیر توسعه اقتصادی خواهد بود، بر همین اساس در سال جاری نیز برنامه خود را حول محور خدمات رسانی سریع و آسان به متقاضیان در این بخش معطوف خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2240

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.