• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

وقتی که گره‌گشایی اهل بیت(ع)، گرفتاران در بند را می‌رهاند

  • کد خبر : 10091
  • 23 آبان 1399 - 10:54
وقتی که گره‌گشایی اهل بیت(ع)، گرفتاران در بند را می‌رهاند
نیکوکار فارسی که تمایل به معرفی نام خودش را نداشت با مراجعه به انجمن حمایت زندانیان و پرداخت 300 میلیون ریال وجه نقد زمینه آزادی 3 زندانی را از زندان مرکزی شیراز فراهم کرد.

این نیکوکار با مراجعه به انجمن حمایت زندانیان شیراز علت حضور در انجمن و هدف از کمک خود را این‌گونه بیان کرد: حدود ۱۱ سال پیش مشکلی برایم پیش آمد و با توسل به ائمه، نذر و نیاز کردم که با حل شدن مشکل گرهی از زندگی نیازمندی را باز کنم.
طی این ۱۱ سال بر نیت خود باقی ماندم و به ائمه اطهار متوسل می‌شدم شبی در عالم رؤیا، آقای بزرگواری را در جوار حرم منور احمدبن موسی شاهچراغ(ع) دیدم که به سمت حضرت شاهچراغ(ع) اشاره می‌کند که مشکلات جنوب کشور و استان فارس به‌دست ایشان حل می شود و ایشان همه کاره هستند.
در عالم بیداری پس از طلوع فجر نمازم را خواندم و پس از طلوع خورشید به سمت حرم مطهر احمدی(ع) حرکت کردم، وقتی چشمانم نظاره گر ضریح منور شاهچراغ(ع) شد به یاد پدر بزرگوارش امام موسی کاظم(ع) افتادم که مدتی در اسارت بودند، نیت کردم که مشکلم حل شود و با پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال زمینه آزادی افراد در بند را فراهم کنم.
پیش از شیوع بیماری کرونا در زیارت حرم حضرت ابوالفضل(ع) هم به ایشان متوسل شدم که یا ابوالفضل العباس(ع) شما واسطه بین من و خدای من باشید تا مشکلم حل شود مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال دیگر هم برای رهایی افراد دربند درنظر می گیرم.
خدا را شاکرم به واسطه توسل به ائمه اطهار پس از ۱۱ سال مشکلم حل شد و با مراجعه به انجمن حمایت زندانیان شیراز آمده‌ام تا دین خود را ادا کنم.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز در این باره گفت: همین دیروز همسر زندانی به انجمن حمایت مراجعه و گریه و ضجه می‌کرد که چگونه می‌تواند همسرش را از زندان آزاد کند.
محمود قربانی اضافه کرد: زمانی که این نیکوکار به انجمن حمایت مراجعه کرد به یاد اشک‌های آن زن جوان افتادم که بهترین فرصت است که با دادستان زرین دشت تماس بگیرم و با آقای شعله، دادستان عمومی و انقلاب زرین دشت تماس گرفتم و ایشان هم نهایت همکاری را داشتند و با اعطای مرخصی پایان حبس زندانی موافقت وبا پرداخت بدهی از طریق انجمن حمایت، امروز با همت این نیکوکار، زمینه آزادی همسر آن همنوع فراهم شد و این از کرامات اهل بیت علیهم‌السلام است.
شایان ذکر است این نیک اندیش قصد داشت دو زندانی از زندان آزاد کند اما با تدابیر مسؤولین زندان، زمینه آزادی ۳ زندانی در بند فراهم و بزودی و با طی کردن مراحل قانونی این زندانیان آزاد و به آغوش خانواده باز می گردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10091

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.