• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

ارائه خدمات اورژانس به بیش از ۱۵ نفر در طرح نوروزی/ بالگردها ۱۲ سورتی پرواز داشتند

  • کد خبر : 92047
  • 14 فروردین 1403 - 19:25
ارائه خدمات اورژانس به بیش از ۱۵ نفر در طرح نوروزی/ بالگردها ۱۲ سورتی پرواز داشتند
رئیس اورژانس فارس از ارائه خدمات امداد نوروزی به ۱۵ هزار و ۳۸۹ نفر از ابتدای طرح سلامت نوروزی سال ۱۴۰۳ این استان خبر داد.

محمدجواد مرادیان امروز، ۱۴ فروردین در تشریح آخرین وضعیت فعالیت‌های طرح سلامت نوروزی اورژانس فارس گفت: از ابتدای طرح تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه، پوشش امدادی اورژانس پیش بیمارستانی فارس با تعداد ۶۸ هزار و ۵۳۶ تماس مردمی و ۱۹ هزار و ۲۱۰ مأموریت امدادی در ساعات مختلف شبانه‌روز انجام شده است.

وی با بیان اینکه آغاز طرح سلامت نوروزی اورژانس فارس از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۲بوده است، افزود: از مجموع مأموریت‌های انجام شده ۳ هزار و ۴۲ مورد مربوط به حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای و ۱۶هزار و ۱۶۸مورد مربوط به مأموریت‌های غیرترافیکی شهری و جاده‌ای بوده است که در این بین، آمار مصدومان حوادث ترافیکی در این ایام ۳ هزار و ۶۳۳ مورد بوده است که ۲ هزار و ۷۳۵ مورد برای دریافت خدمات درمانی تخصصی به مراکز درمانی منتقل شدند و ۸۵۳ مورد نیز به صورت سرپایی و در محل درمان شدند وآمار مصدومان حوادث غیر ترافیکی نیز در این ایام ۱۱ هزار و ۷۵۶ مورد بوده است.

مرادیان در ادامه از خدمت‌رسانی به ۱۴۱مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن و ۳۹۳ مورد مراجعه مردمی کمپ‌های نوروزی اورژانس فارس در بازه زمانی یاد شده خبر داد.

رئیس اورژانس فارس در پایان گفت: همچنین بالگردهای اورژانس فارس نیز در این ایام ۱۲ سورتی پرواز داشته‌اند که ۵ مورد برای خدمت‌رسانی در مأموریت‌های حوادث ترافیکی و ۷ مورد نیز مربوط به مأموریت‌های حوادث غیرترافیکی بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=92047

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.