• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
رئیس اورژانس فارس؛

حوادث ترافیکی ایام نوروز ۲۶۰۶ مصدوم در فارس برجای گذاشت

  • کد خبر : 91602
  • 13 فروردین 1403 - 16:45
حوادث ترافیکی ایام نوروز ۲۶۰۶ مصدوم در فارس برجای گذاشت
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار مصدومان حوادث ترافیکی در ایام نوروز تا روز ۱۲ فروردین را ۲ هزار و ۶۰۶ مورد اعلام کرد.

محمدجواد مرادیان امروز، ۱۳ فروردین به تشریح آخرین وضعیت فعالیت طرح سلامت نوروزی اورژانس تا ۱۲ فروردین‌ماه جاری پرداخت و گفت: آمار مصدومان حوادث ترافیکی در این ایام ۲ هزار و ۶۰۶ مورد بوده است که یک هزار و ۹۶۰ مورد خدمات بستری دریافت کرده و ۶۴۶ مورد نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با یادآوری آغاز طرح سلامت نوروزی اورژانس فارس از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۲ بوده است، گفت: از ابتدای آغاز این طرح تا پایان روز دوازدهم فروردین، ۱۳ هزار و ۴۵۱  ماموریت امدادی با حضور امدادگران اورژانس فارس انجام شده است.

مرادیان تصریح کرد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده، ۱۱ هزار و ۲۹۷ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای و ۱۱ هزار و ۲۹۷ مورد نیز مربوط به ماموریت‌های غیرترافیکی شهری و جاده‌ای بوده است.

رئیس اورژانس فارس ادامه داد: همچنین در بازه زمانی یاد شده، بالگردهای اورژانس فارس، ۱۰ پرواز داشته که ۵ مورد برای خدمت‌رسانی در ماموریت‌های ترافیکی و ۵ مورد نیز مربوط به ماموریت‌های غیرترافیکی بوده است.

مرادیان همچنین اظهار کرد: از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ تا دوازدهم فروردین، مجموعه اورژانس فارس پاسخگوی ۵۶ هزار و ۶۰۹ تماس مردمی بوده‌اند.

وی در ادامه از خدمت‌رسانی به ۱۰۹ مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در بازه زمانی یاد شده خبر داد و گفت: کمپ‌های نوروزی اورژانس فارس نیز در این ایام، به ۳۸۹ مورد مراجعه مردمی، پاسخگو بودند.

انتهای پیام

۱۱۴

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=91602

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.