• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
معاون شهرداری شیراز؛

۵۸ هزار مسافر نوروزی در کمپ‌های شهرداری شیراز اسکان یافتند

  • کد خبر : 90928
  • 02 فروردین 1403 - 21:43
۵۸ هزار مسافر نوروزی در کمپ‌های شهرداری شیراز اسکان یافتند
معاون محیط ‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز از اسکان ۵۸ هزار نفر از مسافران نوروزی در محل‌های اسکان شهرداری از ۲۶ اسفند تا اول فروردین‌ ماه خبر داد.

روح‌الله خوشبخت امروز (دوم فروردین ماه) در نشست منابع انسانی معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز که در ستاد عالی نظارت بر خدمات نوروزی در باغ جهان‌نما برگزار شد، گفت: از ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا اول فروردین ۱۴۰۳، ۵۸ هزار نفر از مهمانان نوروزی در محل‌های اسکان شهرداری استقرار یافتند و با توجه به سرمای هوا، تمهیدات لازم برای گرمایش این محل‌ها و اقدامات مناسب برای جلوگیری از نصب چادر در محل‌های غیرمجاز انجام شده است.

وی با اشاره به بارش باران در نخستین روز سال نو، بیان کرد: با هم‌افزایی و تلاش مجموعه خدمات شهری در مناطق یازده گانه و حوزه‌های تابعه، بارش باران مشکلی برای مردم ایجاد نکرد.

معاون شهرداری شیراز گفت: مشکلاتی مانند کمبود نیرو و تجهیزات در جلسات هماهنگی مرتفع شده است و تلاش کرده‌ایم با توجه‌ به موضوع فعالیت و دسته‌بندی موضوعی آموزش‌های مناسب به کارکنان داده شود تا سرعت پاسخگویی و اقدام متناسب با موضوع در تمام زمینه‌های خدمت‌رسانی افزایش یابد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز نیز در این جلسه با اشاره به رونمایی از پوسته جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری، گفت: در نوروز تلاش کرده‌ایم با نظارت همه‌جانبه، شرایط را برای رضایت هرچه بیشتر مردم و مهمانان نوروزی فراهم کنیم.

مسعود زارعی به چیدمان صحیح نیروهای کارآمد و افزایش هم‌افزایی و توان اجرایی در بخش گردشگری اشاره کرد و از اقدامات خوب سازمان میادین و مشاغل شیراز در زمینه ایجاد بازارچه‌های نوروزی یاد کرد که رضایت مردم را به دنبال داشته و سبب شده است بازرسان شورا بازخوردهایی مثبت را از مراجعان بگیرند.

وی افزود: با توجه به افزایش میزان پسماند در روزهای پایانی سال و اوایل فروردین، یکی از اقدامات قابل تحسین سازمان مدیریت پسماند، توجه ویژه به نظافت و جمع‌آوری پسماند بوده است.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90928

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.