• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
نماینده ولی فقیه در استان فارس؛

کار جهادی در حوزه اقتصاد انجام شود

  • کد خبر : 90920
  • 02 فروردین 1403 - 18:03
کار جهادی در حوزه اقتصاد انجام شود
نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به نامگذاری این سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» این نامگذاری را نشان‌دهنده ضرورت کار جهادی در حوزه اقتصاد دانست.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز (دوم فروردین ماه) در دیدار نوروزی با مدیران شهری شیراز، با اشاره به شعار سال، گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب بر مقوله اقتصاد تأکید دارند، نشان‌دهنده این است که باید در این حوزه کار جهادی انجام شود.

وی شهرداری‌ها را در نظام جمهوری اسلامی نقطه قوتی از نظر اجتماعی و سازمانی دانست و بر فعالیت جهادی و جهشی در این عرصه تأکید و اظهار کرد: اینکه در کار سازمانی جلو باشیم، نشان نمی‌دهد که الزاماً همه افراد در سازمان رو به‌ جلو و پیشرفت هستند و باید هر فرد جوابگوی روز حساب نسبت به نقش خود باشد و در ارزشیابی، سهم خود را در پیشرفت سازمانی بداند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس به درخشش شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۲ اشاره و بر درخشش بیش‌ از پیش آن در سال ۱۴۰۳ تأکید کرد.

شهردارشیراز نیز در این دیدار، گفت: شهرداری شیراز تمام اهتمام خود را در عملیاتی کردن راهبرد رهبر معظم انقلاب در شعار سال به کار می‌گیرد.

محمدحسن اسدی به جهش‌هایی که در شهرداری شیراز در امر خدمت‌رسانی و تلاش برای ساخت شهری شایسته شهروندان انجام می‌شود، اشاره کرد و از رشد پنج برابری بودجه در مدت دو سال و تحقق ۱۰۳ درصد بودجه ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در سال گذشته خبر داد و گفت: کار در شهرداری به‌صورت نهادی در حال انجام است.

وی به افتتاح و بهره‌برداری ۳۹۰ پروژه با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۲۶۹ پروژه با اعتبار بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: در دهه فجر سال گذشته هیچ دستگاه اجرایی و سایر شهرداری‌ها، به‌ اندازه شهرداری شیراز پروژه قابل‌ افتتاح و کلنگ‌زنی به ارزش بیش از ۵۸ هزار میلیارد تومان نداشتند.

اسدی به خدمات ستاد اجرایی سفر شهرداری شیراز اشاره کرد و از بازخورد رضایت‌بخش مسافران نوروزی در بحث اسکان و امکانات نوروزی تاکنون خبر داد و گفت: تا صبح امروز بیش از ۵۹ هزار نفر مسافر از خدمات سفر شهرداری شیراز استفاده کرده‌اند.

او از اقدامات شهرداری شیراز در سال جهش تولید با مشارکت مردم و اهتمام در این راستا خبر داد.

محمدرضا هاجری، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌ بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار به ارائه آمار و اقداماتی که در راستای طرح محله و مسجد محوری پرداخت و به برگزاری مواردی مانند یادواره شهدا با عنوان آبروی محله، اعتکاف، موکب در محلات، افطاری ساده در محلات و مناطق، محافل انس با قرآن و احیای بودجه مسجد محوری پرداخت و خواستار تجمیع ظرفیت‌های مختلف سایر دستگاه های متولی در این راستا شد.

انتهای پیام

۱۱۴

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90920

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.