• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری خبر داد؛

رونمایی از سامانه جدید ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز

  • کد خبر : 90636
  • 27 اسفند 1402 - 13:40
رونمایی از سامانه جدید ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز
در آئین افتتاح ستادمرکزی خدمات سفر شهرستان شیراز که با حضور مسئولین استانی و شهری در فرهنگسرای کتاب برگزار شد، از پوسته جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ رونمایی شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز؛ در آئین افتتاح ستاد مرکزی خدمات سفر شهرستان شیراز که با حضور مسئولین استانی و شهری در فرهنگسرای کتاب برگزار شد رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری از رونمایی از سامانه جدید ارتباطات مردمی ۱۳۷ خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل بیان کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ سال‌ها است که مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی به شهروندان هست و به نظر می‌رسید که نیاز به بازنگری جدی در فرآینده های تعریف شده داشته باشد.

جاویدی گفت: با هماهنگی و جلسات متعددی که با کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز و معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری داشتیم تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

رضا جاویدی در ادامه اظهار داشت: در راستای بهبود کیفی پاسخگویی به شهروندان، گردشگران و زائرین شهر شیراز، قابلیت‌های جدیدی در سامانه ایجادشده که می‌توان، امکان تعریف مهلت زمانی انجام کار برای هر گزارش امکان ثبت امتیاز عملکرد برای هر وضعیت، امکان رضایت سنجی از کلیه گزارش‌های شهروندی، امکان رهگیری گزارش شهروندی به‌صورت مستمر، امکان تغییر وضعیت خودکار و اجرای اپلیکیشن کاربران حوزه‌ها را به هدف ایجاد رضایت‌مندی شهروندان را داشته باشیم.

وی گفت: با ظرفیت‌های جدید ایجادشده در این سامانه و قابلیت گزارش‌گیری‌های متعدد و متنوع می‌توان از این سامانه به‌عنوان یک سامانه هوشمند برای مدیریت و برنامه ریزی شهری بهره برد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90636

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.