• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس؛

تشکیل مجمع خیرین ایثار و شهادت در فارس

  • کد خبر : 90046
  • 19 اسفند 1402 - 20:25
تشکیل مجمع خیرین ایثار و شهادت در فارس
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از تشکیل مجمع خیرین ایثار و شهادت در استان در آستانه ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت مقام شهید و تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

ابراهیم بیانی امروز، ۱۹ اسفندماه در گردهمایی مشاورین و رابطان امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان که در محل سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام شهید گفت: به مناسبت این ایام برنامه‌ها و اقدامات متنوعی در سطح استان در دست اقدام است.

وی از تشکیل مجمع خیرین ایثار و شهادت در استان خبر داد و افزود: این اقدام در آستانه فرا رسیدن ۲۲ اسفندماه سالروز بزرگداشت مقام شهید و تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌شود.

بیانی اظهار کرد: در سالیان گذشته، با تشکیل مجمع خیران سلامت، مدرسه‌ساز، راه و… خیران توانستند با نیک‌اندیشی خود در عرصه‌های مختلف اقدامات شگرفی را رقم بزنند و در چند ماه گذشته نیز با هم‌اندیشی به این نتیجه رسیدیم که در ترویج و توسعه حوزه ایثار و شهادت بایستی استان فارس پیش‌رو باشد، از این رو مجمع خیران ایثار و شهادت فارس تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیران ایثار و شهادت فارس زمینه فعالیت مردم نیکوکار علاقه‌مند به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم می‌کند، ادامه داد: ممکن است افرادی خارج از جامعه ایثارگری علاقه‌مند به اقدامات خیر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند. بنابراین این مجمع زمینه فعالیت نیک‌اندیشان را مهیا خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بیان کرد: در اموراتی همچون ساماندهی تصاویر شهدا، ساماندهی مزار مطهر شهیدان، برگزاری یادواره‌های شهدا، تولیدات رسانه از جمله اقداماتی است که می‌توان از حمایت و پشتیبانی خیرین استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رابطین ادارات برای تبلیغ همگانی برای اطلاع رسانی حضور علاقه‌مندان به حوزه ایثار و شهادت بتوانند در این راستا گام بردارند، گفت: مشاوران ایثارگران، عضو شورای معاونین دستگاه‌های اجرایی هستند و لازم است مشاور ایثارگران دستگاه باید در جلسات شورای معاونان دعوت شوند تا از نقطه نظرات در آن جلسه باید مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: شهدا با تقدیم جان خود به کشور عزت و آبرو دادند و با بیمه کردن کشور، چشم طمع جهانخواران را از ایران اسلامی دور کردند.

وی تصریح کرد: به دنبال کاربردی کردن شورای مشاورین و رابطین امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان فارس هستیم تا با بررسی مشکلات و نقطه نظرات بتوانیم خدمتگذاری بهتری به جامعه ایثارگری ارائه کنیم.

بیانی ادامه داد: همچنین به دنبال این هستیم تا نگاه‌ها را در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری از صرف مادی تغییر دهیم و دیدگاه اعتقادی معنوی نسبت به ایثار و شهادت را تقویت کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90046

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.