• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

تقدیر رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از مزین شدن سنت حسنه کاشت نهال با نام شهدا

  • کد خبر : 90020
  • 19 اسفند 1402 - 11:27
تقدیر رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از مزین شدن سنت حسنه کاشت نهال با نام شهدا
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به سنت حسنه درختکاری، از اینکه این سنت حسنه به نام شهدا مزین شده است، تقدیر کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، سید ابراهیم حسینی در آیین روز ملی درختکاری در کلان‌شهر شیراز، از حضور مردمی و همچنین زحمات دست‌اندرکاران انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

وی به سنت حسنه درختکاری اشاره و از اینکه این سنت حسنه به نام شهدا مزین شده است، تقدیر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با توجه به عنوان   شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)   گفت: افق دید شورای اسلامی شهر و  شهرداری شیراز   آرمان‌شهر   است، شهری که در همه حوزه‌ها بتواند سرآمد الگو و نمونه باشد.

حسینی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی، خدمات فراوانی در این کلان‌شهر توسط شوراهای مختلف انجام شده است، عنوان کرد: اما شورای ششم یک نگاه همه‌جانبه در خدمت‌رسانی دارد که یک وجهی و یک بعدی نیست و در حوزه فرهنگ به همان اندازه حساس هست که در حوزه عمران حساس است.

وی بیان کرد: پروژه‌های عمرانی بسیار مهم است چون رفاه و آسایش مردم را در بر دارد، درختکاری مهم است چون نتیجه آن سلامت شما است و همه تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر ارزشمند است چون شما مردم مهم هستید.

رئیس شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: اولویت اصلی مردم هستند و رضایتمندی و امید به آینده مردم مهم است، برای اینکه شما سرمایه اصلی این نظام هستید و تمام داشته ما، شما هستید و ما به عشق شما این کارها را انجام می‌دهیم.

حسینی با بیان اینکه حرکت‌های ویژه و انحصاری در این چند سال انجام شده و می‌شود، افزود: این شهر باید به جایگاهی در تراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) ارتقا پیدا کند و نه تنها در تمام ایران اسلامی بلکه در تمام جهان اسلام، به‌عنوان یکی از استوانه‌های تمدن نوین اسلامی بنا شود، و همه ما وظیفه داریم آنچه در توان داریم به میدان بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر موفقیتی بوده است، حاصل تلاش جمعی، دوستی، برادری و وحدت و هم‌افزایی در مدیریت شهری و همه دستگاه‌ها و نهادهای این استان است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90020

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.