• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

قدردانی استاندار فارس از شهرداری شیراز در کاشت ۱۵۰۰۰ نهال با نام شهدا

  • کد خبر : 90014
  • 19 اسفند 1402 - 11:12
قدردانی استاندار فارس از شهرداری شیراز در کاشت ۱۵۰۰۰ نهال با نام شهدا
استاندار فارس در آیین روز ملی درختکاری در کلان‌شهر شیراز از حرکت زیبا و ارزشمند شهرداری شیراز با عنوان کاشت ۱۵ هزار نهال به نام شهدا قدردانی کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدهادی ایمانیه در آیین روز ملی درختکاری در کلان‌شهر شیراز، از این حرکت زیبا و ارزشمند شهرداری شیراز با عنوان کاشت ۱۵ هزار نهال به نام شهدا قدردانی و اظهار کرد: ابن بطوطه بزرگترین جهانگرد تاریخ در سفر خود به شهر شیراز این شهر را اینگونه توصیف کرده است؛ به شهر باغات وارد می‌شوم، شهر باغات که شیراز است.

وی افزود: متاسفانه آرام آرام شهر از این حالت خارج شده است، اما مجددا آثار شهر باغات سر سبز با اقداماتی که در هر حال انجام است در حال پدیدار شدن است و امید است این موضوع محقق شود.

استاندار فارس در این مراسم از مردم این استان فارس و کلان‌شهر  شیراز خواست تا در جای جای استان اگر شاهد قطع درخت بودند به ویژه در شهر شیراز نسبت به اطلاع‌رسانی این موضوع اقدام کنند.

ایمانیه تاکید کرد: یکی از موضوعات قابل پیگیری سامانه مردم‌رسی قطع درخت در کوچه، محلات و باغات است و مردم در این موضوع بهترین ناظر هستند که می‌توانند نسبت به اطلاع‌رسانی این موضوع اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به برگزاری دومین کنگره بزرگداشت امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس به میزبانی شهر شیراز، باید جوانان را با فرهنگ شهدا آشنا کرد و همه مردم و سازمان‌های استان باید تلاش کنند تا این کنگره با شکوه هر چه بیشتر برگزار و نام و یاد شهدا گرامی داشته شود و فداکاری آن‌ها برای نسل امروز تبیین شود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90014

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.