• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
در نشست هم اندیشی یاوران شورای محلات شهرداری منطقه هفت مطرح شد؛

پروژه‌های سال آینده باید از ابتدای سال به مرحله اجرایی رسانده شود

  • کد خبر : 90012
  • 19 اسفند 1402 - 10:31
پروژه‌های سال آینده باید از ابتدای سال به مرحله اجرایی رسانده شود
نشست یاوران شورای محلات منطقه هفت شهرداری با حضور محمود صفایی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار و مسئولین شهرداری منطقه هفت با یاوران شورای اسلامی محلات برگزار گردید.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز؛ محمود صفایی، عضو و ناظر شورا در شهرداری منطقه هفت گفت: در سال آینده، اعتبارات بسیار خوبی در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی و اجرایی و همچنین مسجد محوری مصوب شده است و مناطق باید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند تا از ابتدای سال، پروژه‌ها و خدمات رسانی به مرحله اجرایی رسانده شود.

 محمود صفایی، عضو و ناظر شورا در شهرداری منطقه هفت در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یاوران شورای اسلامی محلات منطقه هفت اظهار کرد: یاوران شورای محلات پا به پای شورا و شهرداری و بدون هیچ چشمداشت مادی و شخصی، مسائل و مشکلات شهروندان را پیگیری می کنند و قطعاً این خدمت خالصانه از دید خداوند متعال مستور نمی ماند.

وی ادامه داد: یاوران شورای محلات منطقه هفت از فعال‌ترین یاوران در بین مناطق یازده گانه هستند که علیرغم اینکه این منطقه، منطقه کم برخوردار است؛ اما بیشترین خدمات و اقدامات فرهنگی انجام می‌گیرد و شهرداری باید از این پتانسیل و ظرفیت در جهت انجام خدمات و رفع مشکلات مردم بهره ببرد.

این مقام مسئول ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی در سطح منطقه هفت در حال اجراست و پروژه های بسیار زیادی افتتاح و به بهره برداری رسیده است و برای سال آینده نیز اعتبارات بسیار خوبی در خصوص پروژه‌های عمرانی، مسجد محوری و اجرایی مصوب شده و باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گیرد تا این پروژه‌ها از همان ابتدای سال عملیات اجرایی آن انجام شود.

نائب رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورا افزود: درآمد و بودجه شهرداری از عوارض، صدور پروانه و در کل از خود شهروندان در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد و وظیفه همه ما این است که پروژه‌ها و خدمات در محلات و سطح مناطق را به مرحله اجرایی برسانیم و باعث افتخار است که اعمال و خدماتی که انجام می گیرد رضایت شهروندان را نیز به دنبال داشته باشد.

صفایی عنوان کرد: شهرداری شیراز در سال جاری در بین شهرداران کلانشهرهای کشور در خصوص اجرای پروژه ها و اقدامات با فاصله زیاد مقام اول را کسب کرد و لوح تقدیر به آقای دکتر اسدی شهردار محترم شیراز نیز اهدا گردید و این نتیجه تلاش صادقانه همه نیروهای شورا و شهرداری و همچنین همراهی یاوران شورا و شهروندان است.

این مقام مسئول در پارلمان شهری شیراز در پایان بیان کرد: با همکاری و همفکری شهروندان و یاوران شورا به عنوان نمایندگان مردم در محلات می توان شیراز را به جایگاه واقعی و شایسته خود رساند؛ بنابراین باید با مشورت گرفتن از ایده و نظرات این عزیزان طبق مصوبات و مقررات شورا و شهرداری طرح ها را اجرایی کرده و از یاوران انتظار می رود با همراهی و همدلی همیشگی با شهروندان جهت نیل به اهداف قدم بردارند.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90012

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.