• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس؛

پنج‌شنبه و جمعه‌های جهادی در فارس اجرا می‌شود

  • کد خبر : 89912
  • 16 اسفند 1402 - 17:21
پنج‌شنبه و جمعه‌های جهادی در فارس اجرا می‌شود
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس از اجرای طرح پنج‌شنبه و جمعه‌های جهادی در این استان خبر داد.

محسن پاپری زارعی امروز، ۱۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: انجام بازدیدهای شهرستانی در راستای بررسی مسائل و مشکلات اعتباری پروژه‌های عمرانی استان فارس از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه در ایستگاه نخست طرح مذکور، از پروژه های عمرانی شهرستان‌های مرودشت و زرقان بازدید به عمل آمده است، از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران ۳۷ شهرستان استان فارس خواست تا همکاری و مساعدت لازم را از طرح پنج‌شنبه و جمعه‌های جهادی در استان داشته باشند تا بتوان استان فارس را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.

پاپری زارعی با تأکید بر اینکه جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست کشور را به سامان برسانیم، گفت: یکی از عرصه‌های تبلور عمران و آبادانی در کشور، عرصه خدمت‌رسانی و سازندگی است که تلاش داریم پروژه‌های عمرانی استان که نیاز به حرکت جهادی دارد را فعال کنیم.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس اظهار کرد: ایستگاه دوم طرح پنج‌شنبه و جمعه‌های جهادی، شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در روز پنج‌شنبه، ۱۷ اسفندماه جاری خواهد بود.

به گزارش سحاب پرس، بازدید از تغذیه‌های مصنوعی پاپون و سمغان، بازدید از مدرسه شهید قلندر حسنی، بازدید از محور قائمیه، سه راه راهدار از مهم‌ترین برنامه‌های سفر سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس به شهرستان کوه‌چنار عنوان شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در ادامه با حضور در شهرستان کازرون، از پروژه محور حاجی‌آباد موزی به دریس، پروژه جاده دوان ـ دانشگاه سلمان فارسی، پروژه تونل محرم واقع در راه اصلی کازرون ـ کنارتخته، پروژه توسعه تکمیل بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی پردیس کازرون، منطقه ویژه اقتصادی کازرون و پروژه سد نرگسی کازرون بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=89912

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.